Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
7 février 2011

Les Vœux dé Fifine et Torine No 9

 

 

-         Bonne Année, Torine !

-         A taï aoussi Fifine !( Min ! )

-         Eh bin tu vouée, est la permiêre faïs qué j’allons souaiter la Bonne année illé !

-         Si tu veuie j’allons l’dire ensemb’ à toues les ieux qui nous lisent !

-         Bonne Année !  Bonne Année !

-         I faurait vantiée ajouter qhocs espérances, tu n’cré pâs ?

-         J’aim’râes bin maï , qué toues lé monde qui sont prins dans la maladie iraint mieux et qhi ghériraient vit’ment !

-         Maï est es jiènes qui cherchent du travâil qué j’voudrâes songer, on sait bin qu’ané élla n’est pâs bin aisé , aloure j’lou dit dé n’pâs baisser lous bras, çà vienra bin eune faïs !

-         N’oublions pâs non pue ieux qu’on tout jusse dé qa, pour éliger lous garçâilles et ieux qu’ont toute pouène dé qa vive !

-         Jé souaite don qué ieux qu’ont du ghézon ouvèrent eun p’tit lou porte- monâe

-         Qué lé monde qui sont à l’hopita , n’s’raint pâs oubliés !

-         Pour ieux qu’ont du boulot dé l’garder !

-         Ian pasqué c’t’année i en a z’euie ardiment à ête déhoris d’lous usine !

-         I faurait aoussi vantiée songer au monde qhi s’battent , dépée des années et es jiènes qui meurent là bâs !

-         Ah ! Ian , tout comme, la paix sue la terre, v’la eune bounne espérance !

-         J’avons oubélier l’principa,

-         Qhi don ?

-         Mée la santé, pour toues,  bin sûr !

-         Et pour taï, Fifine ?

-         Pour  taï comme pour maï, jé souaite qué j’vérions souvent nos p’tits garçâilles !

-         J’avons ti oubélier qhoc eun ?

-         Jé n’sais pâs ! Mée

Bonne Année et bonne santé à tout l’monde ! Plein d’bonhour à toues !


Pour s’y r’c’neute :

 

jusse dé qa = juste de quoi

pour éliger = pour élever

toute pouène = à peine

du ghézon = des sous

porte-monâe = porte-monnaie

ête déhoris = être sortis

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité