Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
22 octobre 2010

Mon motier d'pouchette

Bon, sé bin! jé n'viens pâs souvent illé les joues ci!

Comme élla v'ez tout vot' temps pour aller vair mes deues copines Fifine et Torine qui caouse net bin étou, toutes les s'maènes i lou arrive qhoc chaouse dé nouviaoue. Ténez ané o caousent dé la soupre dé Miton, vous n'n'ez ti manger dans l'temps?

Et pi, j'vâes vous dire qué j'ai qhocs péchés mignons, pâs bin génants, jé m'en confess'rais même pâs. Si vous voulez sava qhic qu'sont les ^échés là, allez vair sue mon aoy' blog, et vous verez bion qué j'pâsse ardi d'temps o l'la!

Et pi, j'ai aoussi erceuie un nouviaoue liv'! Dé qa qui caouse ? qué j'vous ouais d'mander.

Eh bin dé tout, vu qu'est eun motier d'gallo, en pue est eun motier d'pouchette. J'avâes tourjou dit qué jé n'arâe jamée z'euie, mée y a qu'les diots qui n'changent pâs d'idée pâs vra?

Jé n'sé pâs sciensouse, v'ez bin du vous en aviser, mée tout comm' quand j'viens vous conter mes p'tites histouêres, jé m'sé dit qué y avait ardi d'mots qué jé n'pouâe pâs ertrouvé toute soule. Jé n'cré pâs qué j'pourrai écrire non pue comme lé motier là, mée jé m'en sé déjà servie. Tenez si j'écris:

Mon coupour dé pailh est vrae couracier, Qhic qu'çà veue dire?

ou :des jézubons ???? ( bin entendu, c'ti là qu'a fait l'motier d'gallo là, n'a pâs l'dré d'répond'! mée si veue qué j'mets la maniêre dé vous l'procurer???)

J'arrête pour at'sa


Publicité
Publicité
Commentaires
F
Pour la d'mi douzaène dé gaouffes, ma faïs j'tons qhitte! i faout dire qu'aller en qri esprée dica cez vous, élla arait té pue chier qué çà n'valait, mée j'ai eun p'tit ghézon, et eun joue qué j'pâs'rais , j'entèrrais et m'en pouèy'rais eune douzaène!!!!!<br /> Mon coupoue d'pailh, est empressé çà vous épate çà? jé n'lé savâe pâs , est mon motier qui m'la dit! Bonne journée FDBN
Répondre
Q
Je sais ben aise. Maï qui vous d'vaet eune démi douzane de gaoffes pour un Qhi qé core, nous vla qhitte.<br /> Vètes tourjou bin minse, vot coupou d'pailh qneu bin son affaire mais je n'vè pas pour qhi qu'il est couracier???<br /> A la rvéri.<br /> Quercus.
Répondre
F
Bravo , Quercus!! est bin des bondieus'ries!<br /> Pour les fis d'irangne, j'ai pas la solution, j'ai pâs d'irangnoué!<br /> Et l'aout espression? qhic çà veue dire?<br /> Merci en tous cas d'ava participé! FDBN
Répondre
Q
cé maï ya cor des bondieusries mais o sont rcouvertes de fi d'iragne. La en srait ti des jésubons?<br /> Quercus.
Répondre
F
Ian i l'est bin qhession du bon dieu, mée çà n'sé rouche pâs ou bin i faout ava eun bon paco! d'aot' faïs i y en avait cez eun p'tit tout l'monde.<br /> çà aperche !!!<br /> Bonne journée FDBN
Répondre
Publicité