Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
16 juillet 2010

La r’mise des prix d’écriture en gallo à Moncontour !

Etait i a qhinze joues! Déja! lé 3 Juillet !

Comm’ toues l’z’ans, lé Cent’ Marc Lébris dé St Cradé, avait mins sue bout eun concours d‘écriture en gallo ! Bin sûr çà n’aré pâs té biaoue si j’ n’avions pâs persenté eun pârchâe , maï étou !

Tait à Moncontour qu’élla s’pâssi, dans la salle qhulturelle !

Lé m’noue d’la r’ciée tait comm’ d’habitude André l’Co, eun qheuru d’Gallo, et qu’est l’homme qu’a créé l’concours !

J’étions eun p’tit moins qu’d’habitude, tait certaèn’ment à caouse des vacances pi qu’les aoutes faïs tait fin Juin !

N’en chaout pâs, j’étions tout comm’ bin eune bonne trentaène à acouter les résultats et côr pue à acouter les lectures des parchâes qué l’mond’ avaint envouèye.

Les garçâilles avaint z’euie du mérite et futes ercompensés,Lé m’noue nous dit qué c’t’année i en avait z’euie ardi à écrire et même des vra biaoues texes, qui futes leuie par les adultes volontaires.

Pi vint lé tour es grands.

Jé n’vâs pâs dire illé lé palmarès , jé lé pâs prins. Mée, j’ouites dé bin belles chaouses, : lé  pamphlet à eun nouviaoue qué j'ai pâs r'tint son nom, qui nous fit bin rire ( y vaulait mieux en rire qu’en brêre)

   101_4681

Anaïs ( pseudo) et son bonhomme dé St Mâlo toues deues nous lutes lous écrits, mée , l’malouin euie bin du ma, à lire lé texe dé Marie. (<< Marie la perchaène faïs i faura v’ni, élla est déjà bin dü d’lire c’qué j’écrivons , quand i faout lire ieux es aoutes et surtout la pêrmiêr faïs c’est pâs aisé >>)

    101_4680

Bon ! qhic qué j’ouites côr ? Ah ! Sia ! Vovonne o son A à Z ( net bin !)

I euie Paul dé St Bérieu, o son histouère dé permier amour ( il a mins eun p’tit bout d’son texe sue son blog (http://lerodeurdubitume.blogs.letelegramme.com)

 

      101_4684

Illé est Jean Luc quavait fait l'concours étou    101_4678

J’ai ermarqué qu’tait l’z’homme qu’avaint lé pue d’tendresse dans lous écrits, à ouit Ghusse caousé d’sa Grand meure, et André dé l’amour impossib’ d’eun p’tit ouaset et eun p’tit péïsson ! çà nous nous am’nait l’qhoeur au bôrd dé bréries !

Jé vâs certaèn’ment en oubélier !

Ah ! quand mêm i avait MAÏ ! qui n’faout pâs minimiser ! jé prend d’la place

( pâs pour les écrits bin sûr,  mée en vraï « est d’l’humour bin sûr »)

Jé métrais élla eune aoute faïs !jé caosé des amours dé d’aoutes faïs histouère dé méte les mots qué j’ouèyons quand j’commencions à sorti eun p’tit ( vocabulaire qué jé n’ouèyons pue astoure, les mœurs ont  bin changé)

En v’la assez pour at’sa, jé n’veuie pâs vous tabuter o mes d’vis’ries

A eune aout faïs et Bonne nétée    Fleur de Blé Noir

101_4677

Publicité
Publicité
Commentaires
F
Vère, lé joue là, est eun joue bin plaisant , espérons qui y en arait côr plusieurs dé même!<br /> FDBN
Répondre
@
Cé coume bin étan de d'visë coume ela su céte belle journeye de r'mise de cado à Moncontour.<br /> J'attendeye un peu ton teste pour l'ava sous l'zieu et l'potassë. Meurci à Fleur de blé noir et à tantôt.<br /> @naïs
Répondre
Publicité