Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
8 juin 2010

St Mirli ou St Nicolas ?

bonj_oiseau

J’l’avâe bin dit, qu’j’arâe té vair l’estatue dé St Mirli !

Nân’ni, çà n’mé tabute pâs pue qu’élla ! Mée, i faout bin dire, qué si en nous baladant, jé n’vouèyons rin d’espécial, et bin, i vaout bin mieue rester à l’hôté !

Dans not’ dévarinade dé Dinmanche, jutes à pâsser dans la commeune d’Hénanbihen. J’allons tout comm’ aller vair la nouvelle estatue là ! qué j’dis à mon bonhomme.

-         Qhic tu viens nous embistrouiller o ta statue ? Tu voué bin qu’i dé ava qhoc manifestâtion par illé, i faout faire un grand tour, éyouc qu’j’allons nous r’c’neute !

-         T’as pâs d’langue ? vantiée ? Et pis y a ielle qui caouse o nous si li mettons qhocs z’infos dans l’vent’

-         Mée tu n’as pâs d’adresse ?

-         Sia tout comm’, j’ai ergardé sue mon ordinoué, l’estatue est au « Pont Ruellan », attends eune minute, jé tape : « lé pont ruellan », v’la qu’o cherche( bin ian est eune couéffe qui nous caouse dans l’GPS !)

-         O dit d’ertourner suePléneu, Allons z’i !

-         Va t’en douc’ment pasqué nous y v’la !

-         Tu voué qhoc chaouse ta ?

-         Pâs côr eun brign, pâs eune miette d’estatue ! O dé ête pâssée astoure, fais d’mi tour, j’allons nous arrêter dans l’fond là, j’ai veue eun espâce dé verdure o dé ête par là ! Tiens, i y a eune couéffe déhoe, j’allons li d’mander !

«  Si vous plait Mme , éyouc qu’est la nouvelle estatue qu’i z’ont inaoughuré l’aoute jou ?

-         O l est d’vant vous !

-         J’n’en voué pâs ma, éyou don,

-         Mée v’êtes déssue, drêre les panneaoues dé signalisâtion !

-         Ah ! çà au pied d’la quéroué ? Ah ! Mée vair ! est la p’tite estatue là,

Et la couêffe d’appercher et dé m’dire :<< J’ vous persente, St Nicolas !

J’étâes toute ébaoubie, St Nicolas !

En pue qu’on pouait pâs lâ d’viner illé ( les resposab’ sue la commeune n’ont pâs songé à mette eune pancarte ! Qhic qu’çà r’garde aoussi ?), v’la qu’astoure tait St Nicolas, et pâs St Mirli !

Bin sûr j’en caouse o la couêffe là, pourqua qué ielle o disait qu’était Nicolas, et qu’pourtant , dans l’journa, et dans les liv’ et même sue mon ordinoué, j’ai tout comme bin leue qu’tait Mirli !!!!

-         vous voulez caouser des jiènes couêffes qui v’naint toucher l’nombri dé la statue ?( trop coincée veute là, qué j’songi d’même !)Est des histouères tout l’là ! Lé St Nicolas est lu qu’a r’vouèyé les p’tits garsaîlles du chônier !

-         V’aimez mieue l’histouère dé Nicolas à c’qué j’vouèye ! Pasqué l’histouère dé Nicolas, ol est probab’ pue vraïe qué ielle à Mirli ?

-         J’en sé bin sûr!

-         J’ai eune doutance mâ !!!

No11

                                        Fleur de Blé Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité