Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
23 mai 2010

la tête dé viaoue!

Bonjour_blog

La tête dé viaoue !

I y avait bin longtemps qu’j’avions caousé dé s’faire eune tête dé viaoue. A force d’en caouser i faout agi !

J’arions vantiée bin aimé ête pue, mée i faout des orseüs assez grands, lé bouchier, m’avait dit : eune tête pour 5, et là j’en avions traès !

J’avâe dit,au monde qué j’avâe périé, vénez o vot’ bonne humeur et vos bonnes z’histouères !

Et toues sont arrivés o qhocs bonnes bouteilles ! bin pue qui l’en arait fallu, mée rin qu’des bonnes. Les couêffes aveint ajouté des biaoues boqhets ! Jé n’attendions pâs temps, rin qué d’les vâs arriver, j’étions  bénèze !

Pour caouser des bonnes bouteilles lé jerdinier d’St Mâlo, nous fit goûti à l’aveug’ un vin …. Sacriédié ! bin goulayant, i r’semblait eun p’tit au Jurançon ! Mée Nân’ni ! n’en était pâs, et j’utes biaoue nous creuser les bouilliaoues d’la tête, personne né trouvi ! Forcénément, tait du vin sans raisins !j’arions té bin savant dé térouer qhi qu’était !Etait du vin d’Rhubarbe !

Lé persent à A de M. était vantiée lé pue ercherché, t’ai du vraï bon cid’ berton, mée i nous avait mins eune belle photo, la nôt’ dis-j’ma !( i y en a vantiée qu’araient mal pris l’là, mée jé c’neue bin l’ouaset !)

         

100_4295

Marie, pour né pâs ête en resse, nous avait fait eune bonne entrée, au moins pour 25, o n’avait pâs non pue oubélié l’vin !

J’lou z’avâs dit : o vos bonnes histouères !!

Ella n’est pâs tourjou aisé surtout quand i en a eune qu’a z’eue l’malheur d’aller vair son gynéco ;  à son âge qhi qu’arait creue qu’o n’n’avait côr bésoin d’eun stérilet ? ( pue d’cinquante ans  tout comm’) Et pi là, o l’ avait du deu, o s’qué li avait dit l’toubi !

Et, est d’même qué j’utes dré à des conversâtions sue la qhession , des termes gallos, des termes latins. Ma ! jé n’compernâs pâs grand chaouse, jé n’sé pâs ténant instructionnée, est pour ella que jé n’compernâs pâs pourqua qué l’Ghy manqui d’s’engoué en rigolant, rin qué dé l’vair rire, j’en faisions toues autant.

Eh ! bin j’vous dis, qué çà volait haout, tait d’la haoute voltige, tout l’monde avait l’air d’ête au courant d’l’affaire là !

Ella est bin vraï qué j’avions à faire à des c’neussoues, des sciensoues !

J’utes tout comme dré d’changer un p’tit dé d’vis’rie, j’avions d’je ma,  assez caousé du génico et tout qhi qui va otou ! Quand, lu qui m’avait fait l’biaoue cadeau d’la photo, s’mit à nous conter lé coup d’la pétite souris, entrée dans eun pertu et qu’i s’démandait bin comment lâ faire ersorti dé d’la. L’innocent là, deuie apler lé maîre dé sa commeune pour li dire comment faire!!.

J’démandi à not qhuniliqhulteur  des nouvelles dé son Pan-Pan. Ah ! lu aoussi avait du deu, son Pan-Pan avait deuie faire face au nuège d’Islande, et jé songe à not inventoue, lu qu’a déjà appareillé son Pan-Pan dé toute sorte dé prothèses, i l’a sûr’ment côr deue li faire  eun masc du coup là ! Ah ! Lé paôv’ Pan-Pan !!!

Quand j’arrivites au dessert, j’avions fait du flan d’eü pour tous et côr pue, mée les invités avaint poue dé n’pâs n’n’ava, i apportites côr 3 tartes ( 2 es pommes et 1 méringuée au citron !)

Après l’mic, jé vites arrivé sue la tab’ deux bocals dé roupettes, mine dé rin Marie s’en était ertournée, cri dé ka bouêre eun dernier p’tit verre !

Il tait pue d’deues heures et d’mie, quand j’n’ous qhittites, il tait temps pour lu qui commançait sa journée à six heures, mais il est qheuru !!!

Resse à espérer qué personne né téroui dé mönsieurs en khépis!

Et la tête dé Viaoue qué v’allez dire ?? Ol tait ardi bonne , jé cré qué l’monde sé régalites, jé félicite mon bonhomme, qu’avait pâssé eune partie d’la journée à tout préparer !

Y a eune morale à tout l’la : Si v’ez du monde à roucher, et qué vous n’voulez pâs ava ma au vent’ , démandez es couêffes dé n’pâs allez vair lou génico avant d’véni roucher !

Pasqué nous, jé dûtes, souvent, nous prendre lé vent’ à pognée !

v2

A très bintôt FDBN

Publicité
Publicité
Commentaires
F
Pour les fils à Alice, tu sais bin auqhun blême, <br /> pour la photo? La nôt' illé né t'convient pâs? c'est pâs bin aimab' pour lé Mônsieur DE Plurien!!<br /> J'vâs tout comm' démandé à Marie, o n'n'a vantiée fait!<br /> J'partons vair not persentoue!!!<br /> A d'main FDBN
Répondre
L
Yan ,é core maï..........As tu qheuqes photos dé la saïrée<br /> <br /> Bonne véprée , mantié den les courtis pisqué lou jou est ané
Répondre
L
J' sés en r'tard pour félicitë note biaou monde<br /> qhi nous permite eune saïrée qé j' oublirons point dé si tot é, la perchéne faïlle s'ra sés nous, pas de tëte de viaou més mantié ben des pied de pouaires . Merçi ben Léoui pour la roucherie tu nous préparit merci Marie et Annick<br /> pour les aoutes platrées et lé la belle mention su la saïrée.<br /> Ramène maï dés fils à alice lundi saïr pisqué j's'ré cor autour de mes vaïlles trées é n'arons point grand temp à maï<br /> <br /> La ferluche
Répondre
A
la photo arait comme eune pétite ersemblance do Roseline not' miniss dé la santé! <br /> Ah! bin jé n'y avâs pâ songé, astoure qué tu l'dis!! j'aimme mieue l'la, jé n'mé peintur'lure pas comme élla!<br /> <br /> En tou' câs ô l'arait du v'ni do nous ( pour qhi faire ? Jé lâ z'avâs bin évitée) et o nous arait géïner dans not ercherche dé vocabulaire!!!<br /> J'n'avons z'euie bésoin d'ielle ni d'ses piqhures!<br /> FDBN
Répondre
A
A ben r'garder asteure après coup la dame dé la photo arait comme eune pétite ersemblance do Roseline not' miniss dé la santé! En tou' câs ô l'arait du v'ni do nous pour nou ghider dans les affaires dé santé gynéco... machin. Est tou comm' eune drôle dé mécanique tout l'là et qhi l'aout' saï a été dévirée dé sa fonction nature pour nous faire ben rigoler! Dije-ma qu'y fâout pâo grand'chose pour amuser les diots!!! Mais qheule sérée !!!!!!!!!!!!!!! sacrédié qheule sérée !!!!
Répondre
Publicité