Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
19 mai 2010

Balade es Chaos du Goué (Gouet)

                      Balade es Chaos du Goué (Gouet)

V’ètes ti des faïs allé es Chaos du Goué ???

J’y futes Dinmanche ; Et jé n’sé pâs si vètes comme maï , mée quand i ya eun p’tit d’iaoue qhi glouglout’ , élla m’fait du bien !

Jé térouite eune brave couêffe à la Bouillotte dé Plaine- Haoute  et aprée ava commencé à bacouaner tout’deues, j’finites par la sieude, ielle qu’tait du pouèye. Jé n’la z’avâs jamée veuie, , tait eune vraïe galézante et jutes plaisi à caouser o ielle !

Est eune couêffe qu’accoute ténant la nature, à ouit l’iaoue chanter, o d’vine lé temps qui f’ra d’main, et ma, j’aime bin l’monde là. Dé toute maniêre jé vites bin qué j’avions à faire à eune couêffe o des c’neussances dé toutes sortes : est ti pâs ielle qu’avait d’meuré dans l’moulign à grain jusse dévant nous ? Ielle qui en r’gardant lé gros russet qui coule au pied nous caouse des ch’veux des anges en mirant les plantes dé iaoux à nos pieds ???

       101_4249

O nous fit vair la Chapelle dé St Gilles, eune belle chapelle, toute peinturée en d’dans dé scène dé la bib’.( tout llà est sue mon aout’ blog !)   http://lise.line.over-blog.com/

Et o nous m’nit dicau ch’mign qhi descend es Chaos.

A parti d’là, j’futes tous sou.

O nous avait dit, qu’était dé d’là qué j’arions z’euie lé moins d’ma, vu qué ma ( lé monde qui m’c’neusse lé save bin) jé hale dé la patte quand j’sé lâssée.

Oh ! au début tout fut vra bin , pas trop d’pente, mée élla n’durit ghêre, bin vite çà descendit et d’pue en pue,  sue un ch’mign tout ber’holu, tout teuie. Et pi, combin ? Un khilomète ? Au moins !

Jé n’avions pâs à coure, j’avions d’vant nous plein d’belles chaouses : des fleurs dé toutes sortes, jé ouites même les guerzillons chanter, les pinsons et bin d’aoutes ouasiaoues ….

     101_4266

N’est pâs l’tout eune faïs la bâs, i fallit bin ermonter, là, jé cré bin qué j’arâes démissionner, quand mon bonhomme térouit eune grosse branche qu’avait té câssée. Il en églân’nit ieune pue pétite et m’fit eun bâton, c’qui fit qué j’n’euie pâs trop d’ma tout comme à nous en r’véni !

Jé r’vienrais sue la journée là, pasqué dans c’qu’on vit i faout qué j’vous en caouse

A la perchaèn’ 

                           101_4286

                Fleur de Blé Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité