Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
9 mai 2010

Saïrée conte à la ferme d'Antan d'Plédélia

V'allez crêre vantiée, qué est tourjou pareil, mée, nân'ni! Châque année est différent!

Je futes accueillis par deues sounoues d'pouches: Yves qu'est not' cotrie et l'aout' dé ête dé Plédélia, jé lé c'neue pâs!

                           101_4086

Ma meilleûre surprinse, fut quand j'vis arriver pour mé vair , qhoc lisouses d'illé; Eh! Bin Vère! tant pire pour mes ch'filles , i z'ont côr enflé, mée qhic vous voulez, sava qué du monde qué j'connaissons dépée des années viennent sue l'blog, et qui sembélent i prend' du plaisi, tout l'la va net bin. Si jé m'sé minse à écrire en gallo, est bin sûr pour mé faire du plaisi, mée sava qué çà en donne à d'aoute, c'est côr mieue! Non!

Jé n'vâs pâs raconter la sérée, sue l'bog dé Bertaeyngaleizz l'atélier, tout l'la va ête mins ;

Jé mets jusse pour eune permiêr faïs un diapo, élla va ti bin jouer?

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité