Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
5 mai 2010

Escursion o l’monde du club du traèsiême âge !

       Escursion o l’monde du club du traèsiême âge !

Dépée l’temps qué j’en ouèyions mention d’lou prom’nade ! Toues l’z’ans, i font eune belle balade en car !

C’t’année, j’y avons té aoussi !

Jé sons allés à Rosko, et j’avons même prin l’batiaoue pour vair l’ile dé Batz !

J’vous envouèye déjà eune belle carte postale , histouère dé faire vâe  qué j’avons z’ieue du soula, qhi qui dit qui ché tourjou d’la plée en Bertaèn ??

                        

101_4035 La pas'relle pour aller cri l'batiaoue

J’vâs vous conter not’ journée et commencé par lé début, sinon jé n’vâs jamée m’en sorti.

J’dévions parti à 7 houres et d’mies, j’arrivites mon bonhomme et ma eune bonne dizaène dé minutes en avant, jé cré bin qu’j’étions les derniers, pasqué les vieues , i n’sont jamée en r’tard ! jé partites jusse à l’heure ; Jé prites eune éqhipe dans eun aoute villaège et direction Rosko.

En allant çà fut net bin, j’avions eun bon m’noue, qui nous disait quand j’pâssions en face dé qhoc biaoues coins ou qhocs endrés o du mond’ quénneue !: lé Méné-bré, Belle île en têrre o sa Lady Mond ….

Quand j’arrivite à Rosko, i faisait eun vent à écorner les coqh.., mais mon bonhomme tait o ma ! I faisait du soula mée j’avions gand fré. Lé persident nous donni eun p’tit pain es raisins et j’futes bair’ eun p’tit mic qu’euie bin du ma à pâssé vu qué j’n’ai pâs l’habitude dé vouèyèger en car !

J’avions rendez vous o eune jiène couêffes qui d’vait nous ghider dans l’pouèye !

O n’n’euie eune bonne idée ! o nous em’ni sue l’vieue pôrt, là jé creuie qué j’allâe guérouer sue pllace, lé vent nous cigler, j’n’avâe pâs prin d’capuche, ni d’bonnet. O l’la, lé vent pâssait sous nos brées longues ! j’n’étions point bénèze !

Jé futes aprée vair l’église , i faout dire qu’ol est belle( jé vâe mette des photo sue mon aoute blog). Not’ghide sé min à nous caouser dé l’art baroque , des aoutels et du rétab’, jé n’sé pâs sûre qué tout l’mond’ là tait vra bin interressé, o deuie s’en aviser, pasqu’o abrégit, et o n’ nous montri même pâs les belles façades dé maisons qui y a dans l’pouèye là.

J’arrâs creue aoussi qu’o nous arrait espliqué les Jhonnies o lous ognons ; Nân’ni, est not ménoue qui nous en touchi deues mots.

Aprée, jé fute au resto ! Là, pas d’fainients tout l’monde avait les flans bas. Et n’tait pâs l’pue monvais qui nous avaint chouési : Lé Manoir à Plouénan ! Et i avait du bon fricot , est maï qui vous l’dit !

Lé pue dur n’tait pâs fait, dans l’ programme, jé dévions aller faire lé tour dé l’île en batiaoue et l’embouchure dé Morlaix. Rin qu’dé vair la pâs’relle pour nous m’ner au batiaoue ( 750 m bin éventés) j’en crégniâs consience ! Ieues qu’avaint des cassiettes les prites à la main, ielles qu’avaint des capuches taint bénèzes, nous j’n’avions ni cassiette, ni capuche et l’vent nous traversait comme si j’avions té des pâssouêres, jé prin mon mouché, jé l’min sue mon écoutouêre qui tait dans l’vent, j’essayi dé fermer ma goule ( lé vent m’coupait l’espire).

Jé n’putes pâs faire grand chaouse, lé batiaoue, n’peuie pâs aller dans l’estuaire, jé n’fites même pâs l’tour , i nous ram’ni à têrre, et j’erpartites dé vers Morlaix.

A Morlaix,  J’descendites histouêre dé prend’ l’air et d’vair un p’tit la ville. Jé n’futes pâs lin, j’nous fourites dans eun bistrot pour sé réchaouffer et vidernos iaoues. Mon dieu, l’la n’est pâs possib’ eune affaire dé même ! ; I y avait eune qheue !!!!!, quand fut mon tour d’entrer dans l’pétit coin là, jé creue m’senti mal, il tait à la bangne, i fallait faire bin attention pour né pâs s’couéler l’bas d’nos brées, et pâs  qhestion d’s’assir’ , j’nous arions ardillé dica la ceinture !

J’erprites lé car pour nous enr’véni ; Dans l’car tout monde tait lâssé, lé m’noue d’mandit au monde si voulaint chanter ou dire qhiocs histouères, eh ! bin ! Nân’ni ! i min eun disc d’eun rigolo des Vosges, jé n’l’avâe jamée oui, pour ête rigolo, c’tait rigolo !

J’avions tourjou fré, lé m’noue min l’chauffaège, mée avant d’chaouffer çà souffait l’ fré, en pue, si j’voulâe vair eun p’tit l’paysaège, i fallait tourjou ava  la tête tournée à drète, çà m’soufflait à drète, jé m’démande comment qu’çà s’fait qu’j’ai pâs eun torticoli ané !

J’décidi d’ergarder d’vant ma, j’nai pâs ardi l’habitude dé mirer l’assiâe dé d’vant, jé n’vi pâs grand chaouse , jé fermi les z’yeues et n’les rouvri qu’a St Bérieu : V’la s’qui s’appelle sé prom’ner pour né rin vair !

En descendant du car, j’avâe l’qheur qui défâillait, ( les vouèyaèges en car, né m’vont pâs bin à c’qué j’voué !)

Jé n’fis pâs long feu à l’hôté avant d’aller m’musser dans mes linceues, après ava avaler eune pétite soup’ et un cachet. J’fouri eune bouillotte à mes pieds et eun mouène lé long d’ma qhète, et mé v’la parée pour la nétée !

N’est pâs d’main qué j’ertourn’rais en vouèyaège en car!!!

            101_4039

Publicité
Publicité
Commentaires
T
V'la eun histouère qui me donn' des frissons; je te vai bien assise anne devant la fouyer pour oublliyer la cahée du jou' d'avant. Dis ma si je dis vrai?<br /> A la perchenn<br /> Tintinos
Répondre
Publicité