Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
16 février 2010

Ané Carnava

Ané Carnava !

capitaine_haddock

I a eun an, j’vous avâs conter dé qheue maniêre qué j’faisions carnava quand j’étions côr à la p’tite école !

Mée j’avons côr fait Carnava longtemps dépée qu’j’avons té mariés ;

Nos masques taint des vraïs qué j’ajétions dans les boutiques dé Plancoé. J’n’en pernions pâs cez nous, dé poue qué la marchande sé s’rai, vantiée, vantée d’ava vendu tel masque à c’ti ci , ou tel aoute à c’ti là ;

Nos drâes n’taient pue des pïillaoues, mée  des brées et des vareuses qui n’taient pue portés pasqu’i n’taient pue au goût du jou !

J’alliant cri cez du monde qu’avaint la chance d’ava z’euie des aïeux assez aisés pour ava des belles ténues, les vareuses de gradés d’la marine , des longs cotillons à dentelles…. Dame, les temps avaint changés !

Eune année, nos z’hommes sé mitent en Laurel et Hardy. Eune aoute té en Astérix et Obélisque et les aoutes personaèges de la BD !Nous les couêffes jétions tourjou en cotes o eun grand mouché sue l’doe !   laurel_et_hardy

Eune aoute  année, j’avions don bin rigolé !!!!

I l’avait neïgé, j’étions bin eune dizaène à descende le bourg dica la « Rompardâe »Jé pernions toute la route. J’étions bras d’sue bras d’sous et j’nous laissions glisser ; j’étions souvent sue l’qhu. J’avâe mins eun sâro dé marchand d’vache, comme il tait ardi grand pour maï, jé mins eun orïlier pour ava eun groe vente, j’ariaint dis qué j’avâe à r’faire !

I avait biaoue faire gran’fré, quand j’arrivites cez l’monde qu’on voulait faire sé l’ver, i nous prïillites dé bouêre un p’tit coup d’cit’, élla n’fut pâs d’erfus !

J’avons ti bin fait d’nous amuser d’même ! Astoure, j’aimérions bin en vair des carnaviaoues, mée çà n’sé fait pue : Ah ! Sia ! les biaoues costumes ,les biaoues chars, les défilés ; i z’appèlent l’la le Carnaval de

           20091009_asterixImaège prinse sue l'net

  Bon Carna va à toues!     Fleur dé blé Naï

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité