Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
26 janvier 2010

Les lotos dans nos pouèyes

Les lotos dans nos pouèyes !

V’allez ti qhocs faïs es lotos qu’i y a illé ou aîlloue dans nos p’tits pouèyes ?

O eune bonnes vingtaène dé binvoulants, j’y allons châque faïs qui y a bésoin , donner la main au vaèsing, qui en monte pour la puepart des associâtions du villaège.

La matinée, rin d’bin dificile, méte les tabes pour les bonhommes, les couèffes les lavent, o sont tourjou minses à place sans lou ava même pâs donné eun coup d’bouchon d’éqhuèle !I faout mette des moques pour lé mic et l’chocolât.

Durant l’temps là, eune aout’ éqhipe dé couêffes prépare, les casses crôutes( i faout surtout bin songer à mette ardi d’beûrre, est qu’les clients sont vra exigeants), lé r’pâs du médi et les plateaues d’gâtiaoues !

Les permiêrs amateûrs dé lotos arrivent dé bonne houre, à 11 houres des faïs, i z’arrivent o lous r’pâs fré, i z’apportent même lous bouteilles dé iaoue ! et nous laîssent gentiment lous déchets sue la tabe en s’enr’tournant !

A 4 houres est l’heure dé la pôse. J’avons biaoue nous dém’ner pour servi tout l’monde, sacré dié, j’n’allons jamée assez vite, des sacré goulipaoues. Et l’chocolât est fré ! les gâtiaoues pâs à lous goûts, et qué j’grogne par illé et qué j’appelle par illa ! i faout ava envie d’faire plaisi, lé monde là n’sont jamée content !

Lé pue rigolos c’est les jououes ! i y en qu’on des portes bonheûr, ça va dé la bonne vierge rapportée d’Lourdes , à eune photo dé lou p’tits garçaîlles en pâssant par des feuilles dé trenfe ( à 4 feuilles).

Les lots, ieues , vont d’pue en pue chiêr ! au début des pan’raies d’fruits , ses bonnes bouteilles. Même si v’êtes eun p’tit chançoue, vous pourriez faire eune bonne mang’rie d’pourcet : des qhilos d’saoucisses, des grillades, des potées !….

Pour né pâs trop s’décourèger, ieues qui n’ont rin gangné au bout dé plusieûrs tiraèges, j’nous mettons à songer es bons d’achats, pasqué là çà vaoue l’coup, çà démarre à 40 Euros pour aller dica 400 Euros, j’vous dis mä que c’est biaoue des lots d’même, ! J’vâes vous dire , élla n’m’est jamée arrivé !

Quand tout l’monde est déhori, i n’nous resse pue qu’a débarrasser et ranger les tabes qué j’erprenrons au perchain loto !

Quand j’avons bin tout fini, jé n’nous qhittons pâs d’même. J’erpâssons à tabe, pour roucher les resses, j’avons même lé dré à l’apéro( allez faout dire lé médi aoussi !)

Les diries et les racont’ries finnissent la sérée , j’avons z’euie eun p’tit dé «  stress » mée aoussi du plaisi, j’tons toues bénèze ensemb’ et l’éqhipe n’est pâs prête à s’ertirer !

                                                    bonne_chance

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité