Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
6 janvier 2010

Côr dé la neïge

Côr dé la Neïge !    neige_12neige_12neige_12

 

Ah ! i z’avaint bin dit dans la bouête à goule qué i arait z’euie d’la neïge !

 

Et à mating, çà n’a pâs raté, quand jé m’sé minse sue l’ptit bout et qu’jé ouvert mes abats vent, i y en avait  eune pétite couche, pâs ardi !

 

 

J’ai z’euie l’temps d’prende mon déjeun qué ça s’est r’mins à châe d’’pue belle. J’arions pourtant creue qu’i arait z’euie d’la plée , par d’rêre là , l’temps était si nä ! qué m’j’mé sé dit : tiens i va plouva, et tant mieux , i n’y a pâs d’bon dégèle sans plée ! jé m’sé trompée !

 

 

Astoure jé songe au monde qui vont au boulot, et qui prenne lous chérettes à moteurs, et sourtout à ieux qui comme jé n’ai ieun qui n’a son permis  qué dépée deux mées , i faout qui n’f’rait pâs d’son diot , pour aller dans la banqhete, est qu’çà érusse bin du temps là !  Cont’ jé n’ai ieun qui n’dé pâs ava d’neïge éyouc qui s’trouve, pis qu’il est sue la Jeânne jé n’sé pâs trop vers qheu cap dans l’aoute émisphère, i n’n’ont pourtant caouser côr hiêr au sä dans la bouête à goule , i n’donne pâs grand signe dé vie , probabe qui n’n’ara à nous raconter à son r’tour !

 

 

Lé temps n’est qhère haétant pour sorti ! i en a pourtant qui sont dans l’oblige dé l’faire , j’lou dis bin du couraège et Attention !

 

 

 

neige_18         mesch_20amicalementFleur de Blé Noir

 

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité