Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
23 septembre 2009

Pue l'dré dé s'dire min!

Pue l'dré dé s'dire min!, 007

Est s'qué l'monde du club hiêr on veuie . D'aoutes faïs , j'nous faisions un p'tit coti sue la joe, pour nous bonjourer, et bin hiêr, i n'en était pue qhession;

Les veilles couêffes en étaint toutes ertournées: << Pour qhi don qu'est d'même astoure?>>

Bin, faout comprende, si j'avons la grippe aviaîre, i n'faout pâs la donner es z'aoutes; et pis dans la souatié là, i a du monde qui sont déjà vra fragiles, çà s'rait bin dommaège qu'en pue i z'attrap'raint la grippe A010

Lé pue rigolo, tait qué j'vouèyons les hommes sé faire des mines, et des risettes en faisant les marionnettes, pasqué ieux n'ont pue né s'donnites pâs d'pouègnées d'main. Tout l'la tait vra sérieux!!

Ella tait hiêr, mais l'aoute jeudi, éyouc qu'j'allons aider au loto, j'faisons maintes faïs la qheue pour aller gâter nos iaoues, eh bin i faout vaîre les couêffes sorti dé d'là, sans même ses pâsser les mains sous l'robinet et côr bin moins s'frotter o du savon. N'y a pâs chouée, est les mêmes qué j'vérrons vantiée apporter o lous mains les crêpes qu'o z'arront aj'ter au bar pour lous amines!

V'la v'êtes bin sûr ,astoure, qué tout l'monde s'arrange pour né pâs châe malade. A vous astoure !!

medecine16  Fleur de Blé Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité