Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
16 septembre 2009

ténue correcte exigée

Les t’nues dé nos collégiens !

J’ai un p’tit  envie d’vous caouser ané , des drâes qu’portent nos garçâilles au collége et au lycée !

A mating , j’ai oui eune émission dans l’poste, sue la «  t’nue correcte éxigée »

Vez ti veuie les jiènes astoure aller à l’école ? Jé n’dis pâs toues, mais i en a .

Vous les vouèyez s’traîner o lous sacs sues l’dos, les brées sues lous soleyes qui sont d’âilleurs des basqhettes, c’qui n’mé déplaie pâs à maï, i paraît qu’c’est ardi bin pour yeux qu’en mettent, mais loues brées ! Est eune vraïe pitié, lou vaire la raes du qhu d’même, i n’sé vouèyent tout comme pâs ou i z’ont d’drôles d’idées ! O r’la i sont enheudés , pisqué l’pont est châe et qu’i l’est arrivé es génouées ! est sur’ment pour élla qui z’ont un si biaoue trot !

Jé n’caouse pâs des bouc’s qui s’mont sue l’nez , sue les sourcis ou côr sue la langue ! Jé crérions ava boucler les pourciaoues !

Et les filles don ! Si o s’cachent un p’tit on lou vouait l’drêre comme la main !i faudrait bin 5 cm un p’tit pue long et tout s’rait qhuté ! surtout qui n’ont qu’un bout ficèle ent’ les qhêsses et c’est tout juss si on n’voué pâs Mirza !

Ielle étout ont des « percing » et l’la fait net bin dans lous chouchos !

Jé cré qu’si les parents avaint ténu lou rôle, i n’y arait pâs d’ténues aoussi vouèyantes ; J’ergarde les nôtes, i z’ont toues les âges là, heureus’ment qui n’sont pâs graeille dé même j’en f’ras eune jaounisse.et pourtant i’sont à la mode, surtout qu’a côté des drâes là , i a tout comme des belles chaouses à s’mette sue l’qhu !

Dé toute maniêre , j’en ai iun qu’est dans eune banlieue parisienne, est qu’est au collège, c’est tout d’sieute réglé , i n’ont pâs l’dré d’mette dé drâes d’marques , ou pâs d’marques visibes, même pâs d’déssin , comm’ élla pas différences, pâs d’tentations d’vols .

Jé cré qué ervéni es bons vieues sârots, comme j’avions au collège : eune sémaène sue deues j’en avions des roses et des bleues. Binsûr élla n’est pue d’mode, mais çà s’rait au moins métab’ et personne né pourrait montrer sa différence !

                      

          

Tout l'la bin sûr n'engage qué maï    Fleur de Blé noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité