Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
2 septembre 2009

Eune certaène rentrée scolaire

        Une certaène rentrée  scolaire,

Est ané la rentrée , nos garçaîlles sont r’tournés à l’école. A c’teure y lou faût des drâes iouc c’est marqué «  Nike » ou Adidas ou, eune aoute marque, des soléyes qui viennent d’un biau magasin dé sport. Ah ! ça a drôlement bin changé dites don !

Jé m’rappelle d’eune rentrée , un p’tit espéciale ; Déjà, l’année là, j’n’avions pas nos nouviaux sabiaues, on n’aré z’eue, mais un p’tit pue tard, i fallait qué l’pouère arré té vendu, mais i n’tait pas assez éligé, Mathurin né l’arré pas pris i n’valait sou. !

Est don pour ella, qu’on fit notre rentrée do nos biaux soleyes du Dinmanche, mais c’est côr pareille i n’valaient pue grand chôse ieux non pue.

On avait châque note sac qué maman nous avait fait dans d’la grosse touèle, les gâr's , ieux, avaient eune musette faite dans l’même tissu. J’avâs quand même un biau saôrot neu, jé m'rappelle en satinette bleue marine o un biau lis’ret rouge qué ma mêre m’avait fait ;

Pue tard, j’arions eue nos sabiaues, et des chaussons neux qué note mêre qu’était eune femme astucieuse nous fabriquait do des vieux chapiaux en feute. Oh ! j’étions t’ i ben dans nos chaussons là ! les aoutes garçailles nous les enviaent, pasqué ieux , i n’avaient que ceux qu’lou mêre lou z’avait brodé et i n’taient pas tourjous bin biaux.

Note vouèsing Claude, lu i l’avait des solèyes neux, un biau pullover, et surtout un cartable en carton boulli ;

Sa ch’mise, ielle, était côr ma mêre qui lo li z’avait faite dans la qoue d'eune veille chémise à son pêre. O l’tait pas vilaine ma faï !. Maman avait pourtant z’eue du ma a li la faire , pasqué la ch’mise ol t’ait déjà bin mûre, et trouver un morcet qu’arrait résister un p’tit moment, fallait bin prendre dans l’pue bâs d’la qheue, n’i avait rin à perde. Pourtant , Claude en lô z’essayant avait dit à maman :<<Ian mais, Nana, j’arâs bin voulu qu’ol arait té pue longue , est qu'l’hiver jé fré à ma jeânnette !

-         Bin mon p’tit gâr's j’ai pâs peuie !, est qu’t’as grandi tu sais bin !>>

Au sâ d’la permiêre journée ! en nous en r’vénant , les gâs s’mitent à s’amuser, Et v’la Claude qui n’vouli pue porter son cartable, il arrait fâllu qu’arrait té maï qui li l’iarait porté. Comme j’n’avâs du tout  envie dé li servit d’comis, i commencit à m’tapper. Jé n’mé laissit pas faire, j’vouli m’défende. I m’attrapit jé n’sais pâs comment , jé ouit mes boutons et mes boutonnières qui craquaint ; jé n’fis ni eune, ni deues, j’l’attrapis par lé dos d’sa ch’mise et v’la la ch’mise échalée dépée l’haout jusqué dans l’bas !

Ah ! i l’arrait fallu l’ouit s’ébraîre lé Claude ; I s’en allit en vitesse en bériant bin haout.

Jé rentri do mes frêres bin cal'mement, jé savâs qu’i l’arrait rapporté à sa mêre .

ça n’manquit pâs : Marie Rose été à m’attende do eune ciglette et sans explications m’en donnit deux ou trâs coup sue les fesses.

Un p’tit pue bas, était maman qui m’attendait , o m’détournit eune sacré mornife , et o m’envouèyit m’coucher. Jé n’démandis pâs mon reste !.

Un p’tit pue tard, o montit vâs et o r’gardit mes fesses qui m’brulaient, quand o vit les dégâts on l’applit Marie Rose qui vint, ielle aussi, vâs mon d’raîre.

I paraît qué j’avâs les marques dé la ciglette bin marquées et ça n’parti qu’au bout plusieurs joues.

Maman et Marie Rose s’engheulites et s’bouillites toutes deux !

Dire qu’ol avait payé sa couturiêre , eune douzaine d’oeus pour eune chémise qu’avait duré 12 heures !!!!

Lé len’d’main j’ertournites à l’école comme d’habitude comme si dé rin n’été ; j’n’étions pâs morris, nous les gosses . Nos mêres, ielles, futent au moins qhinze joues sans s’caoser . !

pour_blog_Cl_Jp_et_moiMon frère Jean Paul, maÏ, et Claude le vouèzin

A bintôt    Fleur de Blé noir

Publicité
Publicité
Commentaires
A
félicitations pour ce site très réussi; très belle photo sur le journal, continue de même...<br /> <br /> à bientôt, au plaisir de te voir<br /> Alice<br /> PS: c'est l'adresse email de ma fille Michelle que j'ai renseignée
Répondre
S
Tu as toujours les marques sur les fesses ? Sans connaître le gallo c'est plaisant de le et TE lire.<br /> Bisous
Répondre
Publicité