Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
2 juillet 2009

çà s'pâssait à St Méloir

Vive les vacances !bureau__colier

Dernier joue d’école, at sa jé s’rons en vacances !

Est c’qué s’disent nos p’tits garçâilles qui sont côr à l’école primaire !

Jé n’sais pâs si i z’ont idée dé s’qué les vacances taint pour nous ?

D’abôrd lé joue d’avant , j’allions en prom’nade la r’ciée au bouée d’la Ville Rue ! L’la tait eune vra bounne réciée, je commencions à qhitter nos grosses chaousses dé laine, et souvent , ieux qu’avaint l’dré es vas-nus-pieds, les mettaint l’joue la, nous j’avions l’dré d’étrenner nos espadrille qui d’vaint nous t’ni tout l’biaoue temps !Et en allant comm’ en r’vénant chantions comme des péromnias :-    Vent frais , vent du matin……..

-         un grand cer dans la maison………

-         Il fait jour le ciel est rose, l’horizon vermeil ……..

-         A la volette …….. et sûr’ment côr bin d’aoutes chansons d’école !

Lé matig, j’n’arrivions jamais en r’tard, non, pâs l’joue là, j’étions vra d’bounne humeûr, et j’allions côr bin pûe vite bonjourer les maîtes.

J’commencions par eune chanson, histouère dé s’mette un p’tit pue en forme, j’dévions tout comme faire un p’tit d’lecture, la matinée pâssait sans trop s’cafater.

Quand j’ervénions d’diner, j’avions toues eune feuille dé papier d’verre qué j’allions aj’ter cez les ménuisiers ou cherrons du bourg :

-         cez Nénesse lé ménuisier

-         cez Dauly l ‘châron.

-         Nous tait not’ frêre ainé qui nous en terrouait eune cez son patron, Jean Allée d’Ploret, éyous il tait à apprende son métier.

I nous fallait aoussi un bout d’pillot , pour essuer nos tabes.

Sitôt entrés j’commencions à frotter o bin du qhieur, , élla sentait bon, la derniêre journée !

J’allions vider et laver nos encriers et les grandes pâssaint un coup d’cire d’abeilles quand ol taint assez frottées. I n’fallait pue la pue pétite trace d’enc’, ni d’crayon , sinon, not tab’ n’tait point cirée.

Est quand même eune sacré odeûr qué j’avions dans nos chouchots l’joue là. L’enc’ sentait côr meilleûr qué l’z’aoutes faïs, lé bouée mins à neu sentait eune odeûr particuliêre dis-j'maï !

Quand tout l’la tait fini j’sortions dans la cour , j’n’avions pue l’dré d’y r’tourner, pasqué , les grandes bal’iaint les clâsses éyouc o z’avaint j’ter dé la sciure bin muque pour erténi la poussiêre.

Bin sûr j’avions sorti nos draes déoes, pour né pâs ersali l’planché.

Quand tait l’heûre dé la sortie , et qu’j’vions dit à la r’vouèyure a Mr et Mme Balliot, j’nous mettions a chanter : 

                                  Vive les vances,

                                   Plus de pénitences

                                   Les cahiers dans l’feu

                                   Et nos maîtes dans l’milieu !

  Des faïs , j’les nommions et si semblaint nous créler , i n’taint pâs pue mâri pour élla , vu qu’lou garçâilles chantaint o nous !

Dès l’lend’main , commençait eune aoute vie pour nous, qu’étaint bin moins rigolaude, étaint nos vaches qui nous attendaint et bin d’aoutes boulots.

Mais l’la est eune aoute histouère !

Bonnes vacances à toues

        Fleur de Blé Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité