Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
29 juin 2009

Deues joues sue Angers

Comment qu’çà va ané ?

J’avons bin pigner aprée l’maouvais temps, pas vraï ?

Et ané ? qhi qu’v’en dites du temps là ?.

Jé cré qu’j’allons qhérver o la chaleûr là !

Côr ici dans les côtes d’Armôr , élla va à peu prée, mais hiêr j’étions du côté du Maine et Louèr, j’vous dis qué l’soula cognait bin dû. Et oraègeux o l’la !

Jé futes canté la famille faire un tour pour vair la Louèr.

100_2638 Ici eune gabarre, comm' i en a ardi sue l'fleuve

La sueûr nous russ’lait  sue la fighiure et nos drâes nous collaint à la piaoue.

J’entrites dans un café,  bouêre un coup, oh ! qu’çà nous fit du bin, lé monde cherchaint la fraîcheûr, au café en face du "qhu du moulig "!

100_2654 illé les ruines du moulig

100_2655

Jé vites don bin d’belles chaouses !

Bin sûr la Louèr o ses bancs d’sabe,

100_2656

A  Montjean est eune sqhiulture bisarre qui nous fit nous qhiessionner, qhi élla pouait bin ête ?

Qhi qu’v’en songez ?

100_2641

Et d'même l'la est i mieue?

100_2640 est eun assiâe eune sort' dé canapé en bouée o deues faces.

Jé futes aoussi à "l'île Ste Marie"  et j'montis même dicau haout dans la chapelle creusée dans un rochier. Eune visite bin sympathique pasqué vra typique et surtout auqhieune vouéture dans les routes pâs assez larges !100_2669

C’té né pâs mouèyin d’fermer l’z’ieues.

Jé n’vâes pâs rin dire dé pue , si c’n’est qu’j’avons pâsser deues belles journées, malgré qui l’a fait ardi chaoud !

                     Fleur de Blé Noir

bonne_semaine

Publicité
Publicité
Commentaires
F
Ella est bin vraï Marie qué n'y a rin d'mieux qué not' Bertaène .<br /> j'n'avons pâs fini d'nous plaind' si fait chaoud d'même tout l'biaoue temps!<br /> <br /> Amérances FDBN
Répondre
M
Anë, ça jo. Cé core eun p'tit ka chaw, oraïjouz méme. Cey nous, ao bord de l'iaw, n'ia tout come eun p'tit d'air. Min, cé bin vra qe quand qe j'alons prés d'Orléans, dans lés hauts moués, cé aotr chaoze aloure. J'n'avons qu'eune ideye : tirë a vilaïje bin vite et r'terouë not' Bertagne, vâ la mé, senti la flleche é l'iode.<br /> Amérances.<br /> Marie.
Répondre
Publicité