Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
23 mai 2009

Un biaoue Week End!

100_2320Un biaoue  « Week End » !

Pour eune faïs, j’n’avons à nous plainde dé la plée, est pour élla qu’j’en avons profité pour sé prom’ner dans l’Léon !

Jé déjà dis qu’j’étâes net diote des veilles piêrres, et bin ! pour eune faîs est pas les piêrres qué j’sons allés vaîre !

J’t’ons allés à la mer et vâes un p’tit c’qu’i a par illa !

D’abord j’utes bin d’la chance, lé soula rayait dur et la mer tait vra belle d’un biaoue bleu, comme si j’avions té sue la méditerranée .

J’aime bin la côte, du côté d’Erqhy ou d’St Cast , mais et’là n’est point pareil, y a qu’a vaîre les rochiers, veutes là ersembèlent à des scthultures phénoménales, Jé n’caouse pâs dé ieux du côté d’Ploumanach qui sont roses, jé caouse des veutes qui sont ente St Pol dé Léon  dica es environ des grêves dé Goulven !I sont aoussi bin usés qué l’z’aoutes , mais I sont gris

Mais jé nous arrêtites pâs seul’ment es plages, bin qu’i avait du monde à voula s’mouiller lous pieds. Jé cré qué l’iaoue tait côr un p’tit fréde !

Non, j’nous arrêtites à kodaké les clos d’artichaoues ! Des clos , comme si ici , çà avait té des clos d’blé , dabord, jé n’avons veuie que des artichaoues et des échalottes .

Des artichaoues dé toutes sortes , des pétits , des groes, des v’nus et des qui sont pâs côr mangeabes ; i en avait même des tous p’tits violets, ieux qui s’mangent sans les tiêre.

Pour les échalottes, tait pareil, des clos entiêrs eyouc qué l’monde avaint mis avant d’sémer des plastiques, v’la comment qu’dévraint faire nos hommes comme élla , i a pâs à sercler !

100_2312

Eyouc qu’i avait des échalottes à vende, j’en avons veuie , mis en chap’lets , qu’étaint posés sue un vélo, histouère dé rap’ler lé temps de Johnnies !

Jé n’vâes pâs mette des photos dé not’balade , vu qu’j’ai un aout’ blog pour élla !

Eune photo d'un aoute secteur visité hiêr la Presqu'île dé Crozon, juste pour montrer la biaouté du paysaège!100_2394

A la r'vouèyure    Fleur de Blé Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité