Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
16 mars 2009

V'la l'biaoue temps

geboe0aiV’la l’biaoue temps !meteo_soleil_19

Lé v’la tout comm’ ervénu l’biaoue temps, dépée l’temps qué j’n’avions pâs euie d’soula, eh, bin ça y’est lé monde vont pouva aller jerdiner dans l’courti.

La s’maène derniêre, ma mouétié, avait mins sa terre a séïcher, o son mototchiulteûr, astoure les hommes né bêchent pue, i n’chéruent pâs non plue, i pâsse jusse la fraise pour haïcher lé d’sue  i faout dire qué not’ terre est vra mouillée pasqu’est eune terre glaîsouse, et l’iaoue né rente pâs vra bin d’dans !    images

A mating, jé faisâes comm’ d’habitude mon quart d’heûre dé vélo, dans ma véranda , jé zieutâes sue mon homme qu’était jusqué dans l’fond du courti.

Don, ané, mon homme à commencer a jerdiner, jé l’vouèyâes s’mer ses échalottes, jé cré qué d’main i f’ra eune erette dé p’tits pées , et si trouve des choux a planter, ça ira net bin !

Pourvu qu’les maoudits pigeons n’vienrez pâs tout li bouffer, pasqué quand ça commence à pousser, y en a qui s’régalent dans l’jerding !!!!!

                               epouvantail

Pourvu qué l’soula continue à raye, i faurais bin aprée un hiver comme j’avons z’euie !

A bintôt     Fleur De Blé Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité