Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
2 février 2009

Théâtre à Corseu 22

V'là eune belle vêprée qu'j'avons pôssé à corseu hier!

O la troupe Tradior ( tradition orale) est pâes d'la tristesse!

Daniel  Robert, nous a em'ner dans des rêves et des scènes dé la vie dé tous les joues o rinqu'du bonheur et d'la jouée!

J'avâes em'né mon kodak pour kodaquer lé pue possibe, mais do des ridiaues nâs et un éclairaège minimum, les photos n'sont djières belles, d'autant qu'les costumes étaint nâs étou.Ella est vra dommaège!

100_1842

Daniel, Dans sa présentâtion du p'tit châtôgnier, du hérisson et d'la châtôgne! un biaue conte qué même les grands ouèyent o du plaisi!

100_1848

Illé est Jean Luc, qui nous dit eune poëtrie dé sa créâtion, dé qua s'démander dé tchic qu'il est en amouré!

100_1844

Lé malade imaginaire  (eune scène), eune traduction dé la pièce écrite y a bin longtemps par Moliêre

100_1851

La boudette et Tiophile ( la boudette, alias Marie Brigitte, est prise dé fiève ach'teuse)

100_1854

Malgré les diffitchiul'tés , quand on aime on pardonne !

100_1860

Not' tiophile, vient d'perde son copain d'beuvrie, mais........la mouche qui tourne autour dé son verre!.......

100_1867

Des vouèsings viennent d'emménager à coté dé ces nos amis Tiophile et La boudette: jusqu'a youc qu'va lou tchiuriosités? ( trop marrant! mais si vraïe!)

100_1869

La nos compères viennent dé s'rencontrer ( j'ai oublié lou nom de scène) Ielle est vra amourouse, mais lu, n'est qu'un nôsoue. Sara t'elle lé faire comprende tout l'la?

100_1870

Malgré la volonté dé Marie Brigitte, pour né pâes laissé d'bouée not jiène homme, JL né sé décide pâes!

100_1877

Faut crêre qué tout est bien, les v'là qui nous emmènent dans les nuages tellement qu'c'est biaue! Lé tout sue la musique dé TITANIQUE, qui va crécendo!

100_1878

100_1842

Daniel Robert emmène toute sa petite troupe en véritable professionnel, ils ont conquis loue public, et si j'les vouèyons côr à l'affiche tchioc part j'y irrons côr dé bon tchioeur!

Bravo et merci TRADIOR!

Not' cotrie ( bertaeyn Galiezz ) était bin erprésentée, j'étions tous net binaise dé not'réciée!

                           fleur_de_bl__noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité