Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
29 janvier 2009

lé iaue est sue les prées

          Lé iaue est sue les prées

Hier , j’ai caouser dé l’iaue d’y a bin longtemps. Ané , j’vâes raconter les châouses qué jé vitent hiêr .

Hiêr, jé futent à Plancoé, comme la route tait bôrrée a la haouteur dé St Dénoua, j’déciditent dé pôsser par la forêt d’la hunaudâe et aoussi bin sûr par Pléven.

Pâes tchiession dé comparer, nos plées do c’qu’on z’euie lé monde du Sud-Ouest , i z’ont essué eune bin monvaise tempête ! Nenni, j’avons jusse z’euie des bonnes djillées. Est pour élla qué jusse en d’sous d’not’ pouèye, les prées sont bin néyes. Les peupéliers ont les pieds dans l’iaue et jé cré pour un bout d’temps.

Pue lin, au milieu d’forêt, les bantchiètes taint au plein et j’utent à faire bin attention tchiocs fâs, pasqué l’iaue débordait et pôssait sue la route, dé qua faire tchiocs valses o la vouèture..

Dans l’bâs d’Plancoé, lé jerding public tait lu aoussi néye, jé cré qui n’aré pâes fait bon aller y faire un tour.

V’la , jé n’vitent pâes grand monde déhoe, i l’taint tous au coin du fouyer dis-je ma !

Ané pâes d’cahée, mais pâes d’soula non pue. J’vérons bin d’main, mais i caousent dans l’poste qué j’allons côr ava fré. Pis qu’est d’même j’restrons cueil’chés.

A la perchaèïne                                          fleur_de_bl__noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité