Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
29 décembre 2008

La chasse es gobions

   V'ez t'i z'euie fré c'té nétée?  Jé cré qu'il a bin guéroué ente nous.

I l'a fait si fré qué les vouètures qué j'voué pôsser d'vant cez ma, roulent au pâes, et la vouéture qu'est sue mon aîre berluse comme un sapin dé Noué!

D'aoute fâs grand i faisé grand fré d'même, i parait qué l'monde allaint à la chasse es gobions, v'la justément eune histouêre qui m'fus contée i a pas bin longtemps

                             animal_imanimal_im

Ça s’pôssait les joues derniers, les joues là iouc i guérouait à pierres fentes !

<<Est un temps à aller à la chasse es gobions qu’dit Pol à Batisse ! si j’y vâs a t’sa, vienras tu do ma ?

-         tchiic qu’est ella qué r’pondi Batisse,

-         Tu sait point s’qué es ?

-         Ça m’étonne dé ta, vient a t’sa et tu verrae, d’un temps d’même i vont v’ni tous seue, né té tracasse pâs j’vâs t’montrer. Tu viens ou ka ?

-         Et est iouc faut aller pour ella ?

-         Lé meilleur endré pour faire eune bonne chasse est dans les hauts d’bel air à trébry. T’âs juste à ava un grand sac à patates sue ton porte bagage, j’t’expliqu’rais s’est pâs dur !

Et v’la Batisse décidé a s’rende à Bel Air ! I fut conv’nu d’parti vers neuf heûre du sa.

En pôssant, i faut bin dire qué Batisse , si n’est pâs l’diot du villège est quand même un grand nochu et pâs eune fâs i n’penssi à eune couillonade.

A neuf heûre, comme dé bin entendu les v’la partis en vélo, vers Bel Air, dans l’fré et l’brouillard .

En arrivant sue les hauts, Pol dit à Batisse :

<< tiens si tu veue, mets ta là, est un pôssège, j’m’y mets des fâs et j’en ai toujoue eune bonne pouchée !Ergarde tu n’as qu’eune chose à faire, tu ouvert bin grand la goule dé ton sac et i vont v’ni toue seue s’fourrer d’dans !

Batiise , fit tout s’qué dit Pol !

<< T’as l’air dé bin t’en ch’fi, j’vâs aller un p’tit pue lein, j’connais eune aute pôssège !>>

Pol, né s’donni pâs la pouène dé trouver eune aute pôssège , Y pris son vélo et s’en r’tourni !

Batisse lu, conciensieusement tendait tourjou sa pouche. I avait fré es das, i commençait à senti les ouasiaux qui pitchieint, au bout d’un moment i n’les senti même pue.

Et l’sacré Pol qu’i n’ouéillait pue, i l’applit deue ou treis fâs, rin , personne né répondait.

I l’attendit cor un p’tit, i d’vait bin ête près d’onze heure a c’teure.

I l’applit cor Pol, toujoue pâs d’réponse.I n’en pouait pue, i r’gardi sa pouche et en bitant bin jusqu’au fond, i ‘n’touvi rin.

<<I s’est foutu d’ma l’maoudit bonimentoue là !, l’coup là i l’tait flé !

I pris sa pouche dé colère, la pliillit et s’enr’tourni.

En pôssant cez Pol, i n’peue pâs s’empêcher d’toquer à sa porte !

<< tchiic est là ? Qu’dit Pol !

-         tu t’es bin foutu d’ma hein ?

-         Ma ? foutu d’ta comment ?

-         Tu m’as déposé là comme eune veille chaussette et tu t’en est r’vénu, t’es pâs près d’m’erprende ! Jé sé en rogne, do ça j’ai eune onglée ! et tout ça pour rin du tout ; t’es pâs près dé m’erbéser !

-         Quand j’ai z ‘eue fini d’rempli ma pouchée, j’té applé , tu n’as pâs répondu, ,j’ai creue qu’tu n’t’as pue là.

-         Ah ! t’en avâs eune bonne pouchée ? j’voudras bin vâs lla,

-         Bin ! j’avons tout mangé, i avait eune bonne fouée dans l’fouyer quand j’sé r’vénu , j’les ai mis sue l’greille, i l’teint vra bon, j’nous étons régalé !

-         Tu t’fout cor dé ma goule, j’voué bin !

-         Pâs du tout, comment qu’t’as fait pour t’enr’véni ?

-         Bien comme jé n’sentât rin dans mon sac j’l’ai r’plié et r’mit sue l’porte bagage

-         T’es cor pue diot qué j’créyâs, ma, j’ai d’abôrd lié la goule du sac et i sont toues resté d ‘dans !

Batisse n’en cru pâs un mot ! il l’tait vantié diot, mais pas con au point d’crêre à tout lla  ! et n’est pâs d’main qui r’tourn’ra es gobions

   

V'en ai t'i veuie tchiocs fâs vous de gobions?animal_im

Un grand merci à tchi qui voudra bin m'dire c'qué est!

Bounne journée à toues          Fleur de Blénoir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité