Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
18 mars 2015

Phrase du jour: coti

 

" I m'a tellement prins sue les nerfs, qué j'ai manqué dé "l'coti!"  

Trad: Il m'a tellement pris sur les nerfs que j'ai failli le gifler, le taper, (en général ce n'était pas fort)

Lé coti, est li donner eune tape sue la goule , ou sue les daïs histouêre dé l'vexer et li faire vair qu'i faulait arrêter.

Qhi qui n'a pas z'euie les daïs cotis à l'école d'aoute faïs ? l'la tait souvent empléye .

Conte, j'avons jamée ouit d'aoute faïs "coti dans ses daïs", on applaudissait bin du ou bin fôrt .

A bintôe !

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
F
Salut à taï, Christophe! Cez nous aoussi j'disions couémer, mée rin qué pour dire gifler, coti tait pue tôe eune pétite tape sue les daïs ou eune pich'nette. Même si j'ai ouit coti pour défunter n'était pâs trop souvent ; <br /> <br /> Coti voulait aoussi dire : saul, ou chaod d'bouêre!<br /> <br /> Bonne journéye à Qhessoué; Min à bintôe!
Répondre
Q
A Quessoy, on exagère tout. Chez nous, "cotir" c'est carrément tuer ou presque. Pour giffler on emploira plus vite "couémer".<br /> <br /> Ta nouvelle rubrique est très intéressante. Bonne continuation.<br /> <br /> <br /> <br /> Min.<br /> <br /> Christophe
Répondre
Publicité