Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
19 décembre 2014

Nos commêres sont bin trisses No 49

Nos commêres sont bin trisses

 

-         Té v’la côr dans tes valises , tu pars ou tu r’viens ?

-         J’erviens jusse de cez nos garçâilles, mée ma pôve Torine, jé vâes erparti.

-         Eyouc qu’tu vâs don aller d’même ?

-         Jé n’ai grôe sue la patate tiens, jé vâes en fouèyer logement.

-         Dépée quand qué t’iâs l’la dans l’choucho ? tu n’n’avâs jamée caousé.

-         Sia, mée tu n’avâs pas voulu ouit l’la.. I faout ête raisonab’, jé n’sé pue jiène tu sais bin.

-         J’tons du même âge qhi qu’tu m’chantes là ? Oh ! sacrédié ! qhic qué j’vâes dév’ni sans taï ?

-         N’est pas la pouène dé brêre,  Est maï qui pars et taï qui resse.Les garçâilles vouèyent bin qué jé ténant d’ma à faire lé ménaège, jé perds tout, i vouèyent bin qué j’marche eun p’tit dans l’adirette.

-         As-tu songé qué jé n’caous’rons pue toute deues

-         Quession d’ça, t’arâs qua dé v’ni m’vair, tiens améne don ta brod’rie o ta, j’avons côr qhocs belles journéyes à pâsser ensemb’.

-         Tout comm’ jé n’té vouèyâes pas parti d’même. Jé sé bin mârie.

-         Est d’même Torine, ergardes don si j’allâes m’foute dans eun faoussé, o côr pue, foute lé feu à l’hôté, j’sérions bénêze pari ?. Nân’ni, jé sé décidée, j’érrivrais bin à m’faire qhocs  amines la bâs.

-         Ian et ma jé s’rais toute soule à ringer dans ma têïte.

-         J’arais eun huchoué dans ma chamb’, tu m’appél’râs ?

-         Bin sûr mée n’est pue pareilh Fifine, tu vienrâs tout comm’ mé dire min avant d’parti ?

-         Ma diote , tu sais bin qu’ian, mée i n’faura pas brêre hein, jé n’sé pâs côr défuntée !

-         Jé sé bin Fifine, mée j’avons tellement d’souv’nances toutes deues, qué rin né f’ra les oubélier !

 

A la semaine prochaine pour le conte de Noël

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité