Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
11 décembre 2014

Fifine foleille ti ? No 48

 

Fifine foleille ti ?

 

-         Qhic t’attends don Fifine, des nouvelles ou eun cado ?

-         Qua, j’ai ti mis mon juilet d’laine à r’vée ?

-         Vère, tu la z’euie sue dôes toute la journée ?

-         Mée ian, personne ne m’a dit et l’ertourné , n’en chaout pâs jé sé entrain perde la tête j’cré bin.

-         Nan’ni tout comm’ !

-         N’empouêche qué jé n’fais qu’des bédaines les temps-ci ; attends tait ti avant hiêr, ou la s’maine derniêre, j’avâs mins mes brées longues s’en d’vant drêre, jé m’en sé avisée qué la r’ciée en cherchant mon mouché d’née ;

-         Tu n’dévâs pâs ête à l’aèse tout comm’ ?

-         Jé n’m’en rappelle pûe dis don.

-         Est qu’tu n’fais pâs attention, m’est avie qué tu veuie aller trop vite ; y a pâs qua s’cafater !

-         Tu cré Torine ? Les garçailhs m’ont dit l’aoute jou qué j’avâes mins mes drâes dans la poubelle, jé m’démande queule idéye tout comm’.

-         Tu dé ête lâssée Fifine, i va falla t’erpôser eun  p’tit.

-         M’erpôser dé qua don ? Jé n’fais d’mes dix daïs !

-         Tu n’es pâs toute soule, ma aoussi jé des manques qhocs faïs, j’ai biaoue mé creuser l’chouchou jé n’mé rappelle pâs souvent toute sieute, et ça m’ervient aprée.

-         Ian mée ma, ça n’m’ervient pâs du tout et l’la m’fait  d’la pouène

-         Allez Fifine, tu t’fais du ma, tu  voué tout en naï at sa. Eune bonne nétée va t’faire du bien, et d’main tu mettrâes ton sâro à l’endré et tout ira bin !

 

FDBN

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité