Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
5 décembre 2014

Léçon d’chauses No 47

Léçon d’chauses

 

-         Bin Torine j’érrive dé la pharmac’rie, et j’ai euie eune pétite conversâtion o l’pharmacien qui m’disait qué d’aoute faïs au début dé son métier, lé monde li caousaint ardi dé lou fond’ment, à qua qué j’ai li ai d’mander comment qué l’monde lou caousaint dé lou sexe. I n’savait pâs.

-         Ah dame Fifine pour élla, i n’faulait pâs en caouser, mée ma mêre disaint en caousant dé nos vaches qu’tait la naizance .

-         Ah ian pour lé biétiâs  i n’nous qhutaint rin !, j’allions o not’ pêre méner les vaches au beu, et j’nous en r’vénions qué quand ol tait chassée.

-         Combin d’faïs Fifine qué j’ai té o l’mien m’ner la treille au mâle, et l’la n’tait pâs bénèze pasqué la veille couêffe dévait aèder lé vérot à faire son affaire.

-         Même si j’n’avions pas d’bêtes dé ferme, j’avions les chiennes qu’allaint  en géite, et j’avions dans l’aîre les chiens qui s’battaint pour s’accoupler, personne né trouvait rin à r’dire.

-         Qhic qui z’araint bin peuie dire, i n’allaint tout comme pâs attéïcher les côes qui chauchaint les poules, et l’la n’durait pâs longtemps.

-         Dame les côes avaint d’qua faire, vu les poules qui d’vaint s’oqhuper.

-         N’y a qu’les chats qué j’n’avons jamée veuie je cré, mée jé savions bin quand les chattes taient  en misse, pasqué j’les ouèyons bin s’ébraîre dans la nétée !

-         Es pue fins, dé faire la r’lâtion o les z’hommes aprée !

-          Sacrédié Fifine, en v’la d’eune dévis’rie ! si l’monde nous ouèyaint ? I crêraient qu’j’tons entrain d’adioter.

-         Bougré ! Torine n’est pâs ané qué tu vâs faire ta sainte mitouche, comment j’arions apprins la vie. J’tions bin pue évouéillés qué les p’tits villotiers, qui n’avaint rin veuie

-         T’âs raison ma Fifine, j’n’avions pas à l’école dé l’çon d’chauses la d’sue.

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité