Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
22 novembre 2014

Nos princesses vont pétioter No 45

Nos princesses vont pétioter

 

-         L’annéye perchaine Torine , y en ara d’la nouviaouté cez les princesses ;

-         J’ai veuie ella Fifine , et si astoure i les font par deues, j’sont pâs près d’ava fini d’faire des plans sue la comète.

-         Vair bin sûr, tout l’monde ergarde vers Monaco et Londes, et s’démande s’qué Charlène et Kate vont lou donner comm’ éfants ;

-         Mée ian, i caousent aoussi dé deues pétits pour les Angléyes, i parée même qué les parioues misent ténant l’d’sue.

-         Ah ! jé vérons bin. Eune chaouse sûre i n’parient pâs sue nos princesses à nous pasqué la tienne aoussi dé vous faire des pétits jé cré.

-         Ah , c’est vra, mée l’la n’a pâs té mins dans l’journa, et y en ara deues , i dèvent érriver en Janvier, n’y a pue d’mésé longtemps à attende.

-         Bin j’va t’en apprende eune aoute, not’ princesse à nous va pétioter aoussi, l’la n’tait pâs prévu, mée tu sais bin « berbis qui couche o l’mouton n’a pâs d’saèson ». I faura attende pour sava si i s’ra tout sou, i  n’dévrait v’ni qu’en Avri , i z’ont côr du temps pour péparer l’troussiaoue.

-         Les journiaoues né vont pâs en caouser non pue et pourtant, pour ta, comme pour ma nos princesses vont nous faire bin pllaisi et à nous les grands mêres i va falla dénouer la boursée et né pâs ête trop gratte-sous  pasqué j’n’en vérons pue ardi d’pétits à v’ni.

-         Caouses pour ta Torine, j’avons côr des jiènes qui sont bin capabes d’en ava , et j’espère bin né pâs ête défunte avant d’les vair !

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité