Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
14 novembre 2014

Ya pâs d’âge pour ête amouroue - No 44

 

Ya pâs d’âge pour ête amouroue

 

-         As-tu ouit dire Fifine que la Yéyette tait amourouse ?

-         Non ! à son âge ? O l’a bin quatrévint qhioc annéyes ! qheue veille folle !

-         Ian, o dé ava pue d’quatrévint ; N’empouêche qu’ol tait tourjoue trisse comme lé diab’ à Pâques et la v’la toute erqhinqhée, on dirait l’soula !

-         Pâs dé dieu possib’, o foleille tout comme !

-         Nan’ni, j’en sé pâs si sûre, pasqu’o l’avait z’eue bin du chéripé o son vieux bonhomme qu’tait tourjou grichu , vair monvais o ielle qué ma faïs ava eun p’tit d’bonhour l’la n’fait d’ma à personne.

-         Qhic qu’en disent les garçailhs ? L’la lou va ti bin ?

-         D’abôrd, les garçaîlhs, i n’ont rin à dire, mée jé cré ava ouit dire, qu’i l’taint bénèzes. N’est pâs ieues qui vont v’ni pâsser lous sérées o ielle. Tu sais bin ête toute soule à longheur dé journée, c’est bin long.

-         A c’qué j’voué, l’la lou tire eune épille du pied.

-         I sont , dis-je ma, surtout bénèze dé sava lou mêre chouchoutée, comme o n’avait jamée té.

-         Et son boudet ? qheule âge qu’i l’a ?

-         Eun p’tit pue qu’ielle jé cré, et lu aoussi tait tout sou. L’la va net bin , surtout qué lu, comm’ ielle sont émangnés sur toutes les maniêres, i vont s’ent’sout’ni.

-         Tout comm’ à l’âge là ! châe en amour, v’la qu’est pâs banal, lé monde vont rire sue ieues !

-         Les veues qui rirons, s’ra d’la jalous’té, et pée si n’sont pâs amouroues comm’ si avaint vint ans, i sont amitioues comm’ à quatrévint. L’la est vra bin d’même pâs vra Torine ?

 

FDBN

Pour s’y r’c’neute :

o foleille = elle affole

eune épille = une épine

émangnés = estropiés

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité