Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
3 novembre 2014

Eyouc qu’j’allons ? No 42

Eyouc qu’j’allons ?

 

-         As-tu veuie l’aout’ saïr , dans la bouête à goule c’qui disint sue l’gaspillaège des ménaèges ?

-         Vère qué j’ai veuie. Eyouc qu’j’allons don d’même Fifine ? Lé monde sont entrain quérier pasqu’i z’ont ma à lou port’monnâe, mée i n’font tourjou rin pour s’en sorti.

-         Les journalisses, térouite cez eune couêffe cin khilo dé nour’ture qu’o l’allait ch’ter, et cez l’aoute set’ kg. M’es t’avie qu’i d’vèvent pâs attaler toues les mées.

-         Est tout comm’ pécher dé j’ch’ter les légheumes toute pouène pâmées. Y a côr mouèyen d’s’en chvi.

-         J’arâes creuie qu’o les moyens qué l’monde ont astoure l’la n’pouait pâs érriver. Eune salade ça s’garde pue qhinze joues en bon, sourtout si tu la mes dans eune bouête en plastic.

-         Ian mée ergardes don, les plats qu’i z’ont aj’ter toues faits , o balançaint l’la aoussi.

-         J’y songe des faïs maï Torine comment qu’j’avons éblusser nos garçailhs don ? Les nôtes n’ont pâs veuie l’la cez nous ! D’aoute faïs, j’qhésions les légheumes pour nos quéniaoues, n’y avait pâs d’pétits pôts. J’n’en n’ariains jamée ch’ter eune qhul’rée.

-         Et pée , les resses dé viande, tout jusse si j’en laèssint pour lé chien. Jé grignions les z’ôes dica la mouelle.

-         Ian mée j’en r’mangions frède , erchaouffée et ramarée o eune saouce, rin n’sé perdait.

-         Tu dis d’aoutes faïs , est côr dé même astoure, jé n’jette rin maï

-         Y a du gâché dans les cllôes étou, mée v’as t’en don dire à du monde qu’ont du ma, d’aller qri d’la porée oubin des carottes dans les cllôes la, i n’y iront jamée, i faurait s’cacher. D’abôrd i n’ont pâs l’dré.

-         Lé monde n’ont pâs toues c’neuie la ghêrre, pasqué dans l’temps la , personne né copiait sue l’morcet d’lard qu’tait dans gard’mangier qué j’roqhilliont toute la s’maène et j’tions côr bénêze d’en ava eun p’tit.

 

Pour s’y r’c’neute :

S’cacher = se baisser

Copiait = crachait

Roqhiller = manger sans apprécier

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité