Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
11 septembre 2014

Ava la patte croche No 35

Ava la patte croche

 

Si j’té dis, qué lé vaspadien là a la patte croche, tu vâs ti li donné la clé d’l’hôté ?

Si l’a la patte croche est qu’i l’est bin rodé à souguerné tout qhi qui li ché sous la main.

Lé veue qui souguerne aoussi bin du ghézon qué d’z’affaires qui n’li serviront vantiée même pâs,.mée i faout qu’i l’abienne tout .

I l’a la manière dé qhuter et n’pâs s’faire vair quand i vole dé même.

Un  sacré man’qhin à qhi qu’on donn’rait l’bon dieu sans confêssion, mée qu’erluque c’qui pourrait bin li faire pllaisi et quant t’ias l’dôe tourné, sé saouve o l’affaire qui li a bin pleuie.

Les couêffes aoussi ont qhocs faïs la patte croche quand o vouèyent des biaoubiaoues dans les boutiques dé luxe o n’peuvent pâs s’en empouêcher d’empogner vit’ment c’qui li a taper dans l’zyeu.

Lé monde disent des faïs qu’est eune maladie : la cleptomanie, eun ma qué j’avons tout comm’ bin du ma à comprende.

N’empouêche qui vaout mieue né pâs ava l’la comm’ vaèzins, si tu veuie dormi sue tes deues écoutouêres.

 

Pour s’y r’c’neute :

Lé vaspadien = un vaurien

Souguerné = voler, soutirer

Abienner = s’approprier

Eun man’qhin = un machin

Empogner = empoigner

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité