Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
22 mai 2014

Fifine a servi d’chaousses naïres No 21

Bonne visite sur mon blog!

Fifine a servi d’chaousses naïres

 

-         J’té souvent caousé Torine, dé mon amine dé jiènesse d’aotfaïs ?

-         Ah ian ! comment qu’o s’nommait déïja pue ?

-         Marie Louise , tait une jiène dé la haote , et son monde né voulaint pâs la laèsser coure n’iporte éyou. Tait do ma qu’ol t’ait , son monde avaint confiance dans ma.

-         C’est vra qué t’iétâs eune pétite sainte taï .

-         Fout ta d’ma goule, j’n’étions que des pigousses , j’avions eune qhinzaène d’annéyes. Et j’tions toute en affaire dès qu’un jiène gar’ nous r’gardait eun p’tit.

-         Si jé m’rappelle bin, ol tait ténant coursée , tait eune jolie mam’zelle.

-         Ian et bin, j’vâes t’dire, j’tâes o ielle quand o veuie son homme la permière faïs, j’étions en en quatériême , lu tait es écoles , i poussait pour être professeûr à Rennes.

-         Mée, i z’avaint ténant d’différence d’âge tourjou.

-         Bin sûr , est pour élla qué j’lou servi dé chaousses naïres. Marie Louise vénait cez nous pour mé vaire, et j’nous méttions sue l’bôrd dé la route à r’garder les pâssants , dès qué j’ouèyions lé scoter, bon d’la ! jé n’tions pues sue terre !

-         Et ta étou ?

-         Bin sûr , du moment qué Marie Louise tait bénèze, j’tâes bénèze étou ! Moman, sé foutait d’ma, o disait d’même, « i dèvent ête contents lé monde à Marie Louise pisque tu li sert dé chaouses naïres. »

-         Ça durit longtemps l’affaire là ?

-         Dica tant qué j’t’érouis mon bonami , mée côr eun p’tit pasqué maï jé n’tâes si présséye . Jé profitis même dé la quate chévaux après lé scoter.

-         Et pourqua que tu m’en caose ané don ?

-         Ian, pourqua ? et bin pasqué j’nous étons r’veuie avant-hiêr , qué j’avions trop chaouses à nous dire et qué j’en avons breuie.

-         Ol est ti tourjou o lu ?

-         Vère tout comm’ ! l’la fait cinquant’cinq ans et tu voué , ça tient tourjou !

-         Tu n’mé dit pâs . Tu servi ti côr dé chaousses naïres quand i fit sa d’mande ?

-         Oh ! dame nân’ni, ent’ ieues les jeues, l’la né m’ergardait pue .

Pour s’y r’c’neute :

Servi d’ chaouses naïres.=  servir de chaperon, d’entremetteuse

des pigousses = des gamines un peu écervelées 

Signature FdBN

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité