Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
22 février 2014

Saoucisse es guernissons

Chaqhe vot' bonjoue!

Ané j'ai sé bénêze de vous dire qhic qu'j'avons piaché à médi.

J'avons la chance d'ava dans not' couti, les choues à vaches.

Les choues là ont des p'tits qhoeurs vra tendes , j'les aimons ardi bin.

A médi, j'avons don mangé des guernissons , d'aoute monde les appél'raint des bricolins et vantiée même des biques si v'êtes dans l'coin d' Angers.

cardigan 011

 

Il en faout quand même ténant, pasqué ça diminue ardi.

Comment qu'on fait pour les qhêre? 

Bin dans eune grande castrole ou eun faitout , mette assez d'iaoue à bouède o eune grosse qhulièrée dé r'mée et aoussi d'groe sé.

Les guernissons sont meilloures si sont qhés o eun p'tit d'graîsse

Quand ça boué, mette ensembe les guernissons et la saoucisse feumée à qhêre.

Eune démiheure pue tard vez pue qu'a vous mette à tabe.

 

cardigan 012

J'nous en étons fait eune bonne ventrée, et comme disait mon homme: l'la vaout bin eun qhu d'viaoue!

Des faïs j'en qhésons o du lard feumé, c'est pue long.

Not' monde en mangeaint o des gaouffes frèdes.

J'allons vâe at'sa si la platrée là né nous a pâs trop fait ghiller! (1)

( 1 ) Déblâmez maï, lé vocabulaire là n'a rin d'choquant , l'la veue dire qué j'avons eune chance sue deue d'ava eun p'tit la fouêre dans la r'ciée!

A la r'vouèyure 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité