Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
2 janvier 2014

Du nouviaoue!

Bienvenue dans mes diries

Chaqhe vot' bonjoue à toues!

Bin v'la, nous v'la don embarqhés dans eune nouvelle annéye.

Et du côté du gallo, eun p'tit d'chang'ment.

Jé m'sé côr embarqhée pour eune annéye dans l'écriture d'eune chronic dans not hedbo du Penthiève.

D'assent o l'directeûr , j'avons mins Fifine et Torine en congés sabatics. L'la dév'nait trop dusse pour maï à térouer dé nouviaoues sujets, et jé eune pétite doutance à l'idéye dé dév'ni ennéyouse à la longue.

Astoure , jé vâe côr faire eune rubrique en gallo bin moins longue et qui s'ra en rappôrt o eune espression courante qué j'avions souvent à la goule . I n'faout pâs oubélier qué d'aout'faïs tout tait imaège, j'n'allons pas directément dire les chaouse o jusse eun mot , mée pue tôe o eune phrase , eune comparaèson do qhoc chaouse dé vraïe. Jé n'sais pâs si jé m'fais bin comprend', on verra bin !

J'y voué eune maniêre d'ertérouer ténant d'mots qué jé n'ara pâs peuie mette dans les texes dé Fifine et Torine.

Jé vous souaite eune bonne lecture et merci bin dé v'ni par illé mé seuide dans mes caous'ries aoussi bin sue l'Penthiève, qu'illé !

A toute sieute pour ma permiêre chronic dé " Si j'té dis

FDBN

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité