Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
7 décembre 2013

Plorec/Arguenon ( école de la Tourelle) 1937

 

Lé bonjoue à tertous!

L'la est bin haètant d'ergarder les veilles photos, pas vra ?

J'ai r'ceuie la photo là, qui date qu'i m'ont dit dé 1937 . O l' a té prinze à l'école dé la Tourelle à Plôret. ( i n'n'y avait pâs gran' kodak dans l'temps là)

Num%C3%A9riser0004[1]

 

J'ermarque qu'i sont bin chaoussés les pétits là, tait avant la ghêrre, ma qui sé v'nue au monde durant la ghêrre, pour aller à l'école j'avâes des sabiaoues à clous.et j'allâes au bourg!

N'n'y a vantiée côr du monde qui sont vivants d'la d'sue. Jé sé sûre qué ian, pisqué i y a mon grand frêre qu'a ané 82 ans. Mée les aout' ? 

Si par hâzar i n'y aré qhoc qu'eun qui c'neue du monde dé d'sue , laèssez ma eun méssaège, j'en s'ra bénêze.

Toutes mes bonnes souv'nances à Plôret et son monde!

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
F
Merci Claude! Elle fut prise par un professionnel de l'époque . On aime regarder un peu en arrière , ça fait du bien!<br /> <br /> Bises aussi à tous les deux
Répondre
C
Félicitation Annick, j'adore les photos anciennes. Et celle-ci,<br /> <br /> elle est très bien prise.<br /> <br /> Bravo et Merci.<br /> <br /> Amitiés à tous les deux et,<br /> <br /> Bisous.
Répondre
Publicité