Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
10 juillet 2012

Allineu , balade contée en mémouêre dé Marie Bausson

Lé sam'di derniêr jé futes à eune balade contée en hommaège à Marie Bausson défunte l'année derniêre . Eune contouse du pouèye d'Allineu.

Eune contouse comme on en ouèyait d'aout' faïs au coin du fouyer. O ses mots vraïs, et son accent bin d'cez nous.

J'étions bin eune bonne cinquantaène à sieude les contouses qui fésaint erviv' Marie en nous disant ses contes.

Jé démarites par lé manouêr du Grand Bosmélia et bin sûr jé posites pour la photo:

 

allineuc

 

J'accouties en permiêr Mônsieu l'maîre d'Allineu dire comment qu'i l'tait bénèze dé vair la mémouêre à Marie et du pouèye côr bin vivante.

Lé propriétaire nos contit l'histouêre dé son Manouêr.

Qhocs photos du monde au départ dé la balade:

010_6920

010_6922

I y eues deues où traès stations dé contaège, Frazie et maï tions bin mâries dé pâs sieude lé monde là, nos qhettes sont trop vielles astoure. Mée jé futes tout comm' dicau Moulign dé la Brousse.

Eun Biaoue moulign, bin en ord' et qu'a la roue qui rouèle net bin.

Illé, est la fille à Marie:  Mona qui nous conti deues contes à sa mêre, eun sue lé minotier et son âne  et eune maniêre du r'nar' et d'la cônnie, version à Marie

010_6934 

Illé o l'est entrain dé s'brêller et comme ses hanes sont trop larges, i li faout d'la corde en ghise dé sourventriêre;

010_6936

Lâ v'la o sa pouchée d'farine, ses sabiaouts terchaoussés. Même pâs bin vraï pasqu'i l'taint du même pied toues les deues.

Et comm' chaqhun l'sait bin, les balades là s'finissent tourjou par eune bolée , d'la danse et des chansons, cet'ci fit pareille, sous eun biaoue soula.

 

010_6937

010_6938

J'râe bin voulu mette qhocs imaège du moulign,  l'endré éyouc qu'j'étions , mée mon kodak sé mârit, et ma qui créyâes ava prins la roue et l'bief et les biaoues jerdrign, jé sé bézée!

 

J'allâes oubélier dé dire qui j'aj'tis lé doubèl' disk qu'a té fait par lé Cent' Marc Lé Bris dit par Marie Bausson. Jé pâssis eune partie dé la r'ciée dé Dinmanche à la z'accouter. Et si qhoc eun lé veue, i n'a qu'à dé l'démander au Centre Marc le Bris : Rencontre avec Marie Bausson " contes et chants" .  Eun Régal !!!

A eune perchaène faïs  FDBN

 

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité