Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
7 mai 2012

Histouêre dé lisoue d'gallo

 

Châqh vot bonsaïr.

V'la qhoc eun qu'a tout comprins. est qhoc eun qu'est v'nu illé lire mes p'tites histouêres. Aloure, i l'a z'euie la bonne idée dé m'envouèye des histouêres qui li sont v'neue dans l'choucho;  o son assent  j'vous les donne telle qué j'les ai zeuie.

Merci bin à lu , merci Marc!

Mes pairent parlent cor patoué O nous et j'essin d'trouver des liv's sur l'gallo pou mé souv'ni.

Sinon véci eun pétite histouer qué m'raconti ma mère.

Etait au monument aux Môrts eun matingn de n'vemb.
Etait tou gueroué et sa grand mère arrivi et entendi son ami lu dire - A té caté mé. On n'té vé pu ané, qu'ce qui t'arrive?
- O ma pov fille , si tu savais j'in été malad. J'in eu la chiasse et j'm sin vidé com eun cailluse (du sureau) .

(Tout ça en pleine minute de silence ... il faut noter qu'elles étaient tout les deux sourdes. C'est une histoire vrai!!)

__________________

Jin eun aut pétite histouèr qui m'revïn ané.
Un jou ma tante s'en alli eun vouéyaige eun amériqu. Et elle donni à garder à ma grand mére son Hamster.
Vou pensé bin qué eun bestiol com illé n'étaï pas d'son gout. Apré avair élver des vaches et des pourciaux, quel affèr de s'occhuper d'eun souri. Enfin bon ma tante parti et laissa son hamster.
Durant tout l'temps mon grand-pére demandi à ma grand mére:
- t'as ti nourri la bestiol
ma grand mére :
- hô, j'cré qu'oui

Mé quand ma tante s'en rev'ni, le hamster était cervé et ne v'la tipas qu'elle alla vèr ma grand-mér.
- tchè ce qué arrivé à mon hamster?
et la mon grand pére répondi : Il a du mourri du "créqu'oui"

Hé à mon pére qu'je dé cette histouère véritab. Pendant longtemps jin cru qu'était mon grand pére qu'avin invneté le 'Cré qu'oui',. Mé un jou dans la boéte à parlotes, jin ouî dire José et René d'la couarie parler du cré qu'oui.

L'histouêre du cré qu'oui j'la z'avâe ouie o eun pourcet, est dans la même idéye

A la r'vouéyure  Fleur de blé Naï

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité