Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
9 octobre 2011

Eune sérée o les binvoulants des lotos et l'assos pour lé Burkina Faso

L'la tait bin aimab' dé nous périer à la sérée d'fricot et caous'rie autour lé l'associâtion "Armorburkinafaso".

010_6623 Illé, tout l'monde n'tait pâs côr là

J'étions ardi d'monde Venderdi au sa , périés à la sérée là, histouêre dé nous ermercier pour nos p'tits services. C'est vra qué monter eun loto, est eune chaouse, mée i faout tout comm' eun p'tit d'monde pour faire tourner la mécanique. J'en avons eun p'tit l'habitude pi qué s'ieuvons dépée déjà maintes ieunes z'années , not vaèsin qui monte des lotos pour eune grand'partie dé associâtions d'la commeune et même côr pue.

Jé futes en deues ou traés cliques  à Zamsé au Burkina faso, pasqu'i nous fites vair, tout c'qui z'ont m'ner à bout là- bas, des écoles, des plantâtions d'arbes qui f'ront lou nouri, pasqu'est pâs la boutisfâilles qui z'ont à roucher cez ieux qui va les engraèsser.

010_6624Projection et commentaires des responsables

I lous z'ont emporté des mécaniques à coude, et i z'ont apprins es couêffe de d'là, à coude. Astoure i font lous drâes toutes soules et sont bénèze dé lou "savoir-faire"

C'qué j'avons téroué vra bin, est qué l'z'hommes d'illé montèrent es burkinabés à travâiller, et à s'prende en main. Astoure fabriquer et monter des aglos est à lous z'amains, même si j'savons bin qui faout du monde drêre ieux pour les encouraèger.

Est comme élla, qui z'ont chomer eune école éyouc qu'd'aout'faïs i n'taint des gar's et qu'astoure les filles aoussi apernent à lire et écrire.

I z'ont des cllos éyouc i z'ont piqhé des arbes à karité , ont monté eun pétit âtélier pour faire lé beurre dé karité, çà lou donne eun p'tit s'sous.

C'est pâs créyabe , toutes lous réalisâtions: des qhumas, pour aèder les hommes à travâiller lou terre, i fésaint tout au mâret, astoure i z'ont à 3 ou quate: eun beu, eune chérue.

I y a tout comme eun gros si dans l'pouèye là. Les quéniaoues érrivent pue vite qui n'faurait, et les bonhommes né sont pâs près à mette eun p'tit chapet.

Qhi qui pourra eun joue lou faire comprende élla!

Bin sûr, maï je vous conte c'qué j'avons ouit Venderdi au sa, et qui nous fit bin pllaisi. C'qui nous montri à toues les binvoulants, qué j'n'avions pâs fait l'la pour des preunes. ça vaout l'coup dé s'méner pour eune affaire comme veute là. Pour sûr j'ercommenc'rons, ête eun p'tit utile est eun vraï enrichissement. I faout aller vair lou site , çà vous dira mieue qu'ma, tout l'la:

http://armorburkinafaso.blogspot.com/

 

Et l'fricot qu'v'allez m'dire ? Ah! il tait vra bon et i faout ermercier Manie la qhuisiniêre, n'est pâs l'permiêr fricot qu'o fait. Les membes de l'assos, avaint fait aoussi des bons gâtiaoues ( salés et sucrés) lé vin tait fameue et j'pâsites eune bonne pétie sérée.

010_6634 Illé , deues fighures emblêmatiques de l'associâtion. bon, i font eun p'tit les zouaves, mée la sérée n'tait pâs trisse.

et n'pâs oubélier lé persident:

010_6630 J'ai z'euie lé pllaisi d'caouser o lu eune partie d'la sérée, et j'vous assertaène bin qué j'mé sé qeuichée moins diote qué jé n'm'étâe l'vée au matign.

A eune perchaène faïs

Fleur de blé Naï


 


 



Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité