Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
17 juillet 2011

Lé ch'va à Cho ! !

cheval                       Lé ch’va a Cho est malade !

 

 

-         Ma pôve Chonette ! jé cré bin qu’not’chéva est bin mal en point, que dit Cho a sa coueffe, i va falla faire véni l’véto.

-         Bin si tu cré qué c’est necessaire, faut l’apler !

V’la véto dans l’étchiurie, i l’ergarde le ch’va, il a les yeux bézioux, il est tout triste, et quand i veut l’faire sé chomer, i n’essaye même pâs ;

-         ça m’sembe bin ête un virus et comme tous les virus c’est contagieux ! j’vas vous donner des r’’mèdes dé ch’va : si lé permier joue , il va mieux, faudra continuer. Si l’deuxiême joue, ça n’va pâs , faudra augmenter la dose, mais si l’troisiême ça n’va tourjou pâs et bin…. faudra bin posser par là !, jé s’ron obligé d’l’abatte et vantiée même les aoutes bêtes o tou !

A ma pôve Chonette ! tchii qu’j’allons dév’ni si faut tout abatte ?

Lé pouère qu’était entrain d’ervinger au pied du tas d’fien, ouit toute la conversation , i songit d’même : j’vas sout’ni lé ch’va là, manqu’rait pue qu’ça qui nous tureing toues !  cochons017

 

Lé lend’main mateing, lé pouère fut vâ lé ch’va

    -et bin dis don, ça n’a pas cor l’air d’aller bin fort. Pourtant si tu veux t’en tirer essaie au moins dé t’chomer, t’as bin oui comm' ma , ça n’pardonne pâs !

Lé pôve chéva, n’en pouait pue, i n’fit autchiun effort et l’pouère lé laissit là.

Lé lend’main,lé pouère ertounit à l’étchiurie et l’coup là, i n’li fit pas d’cadeau :

   -Sacré bon d’la d’fainiant, t’es tourjoue couché , tu n’peux don pas t’chomer ? Est d’main qué l’véto viendra pour décider d’ton sort !

Lé ch’va n’bougit tourjou pâs ;

Mais au troisiême joue, lé ch’va n’attendit pâs dé s’faire pouiller par lé pouère a Cho ; do bin du ma, i s’chomit et resti sue ses pattes branlantes, jusqu'à c’qu’arrive lé patron !cheval_0

 

      -Ah la bonne houre ! té v’la sue tes pattes ? ça va don mieux qué dit Cho en flatant la bête , d’eune tappe sue son cueue !

Et i courri bin vite a l’hôté dire à sa Chonette qué l’ch’va allait mieux.

Et il ajoutit : pisqu’est d’même, j’allons faire eune fête , j’allons tuer l’pouère !  cochons018

 

Moralité:  Né t'otchiupe jamais dé c'qui n't'ergarde pâs

 

 

     Fleur de Blé Noir

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité