Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
26 janvier 2011

Eune pétite histouère

                                                      vache0

                          Eune pétite histouère, ouie dans les environs d’Plumieux : 

 

Y a tchiocs années, les bouchiées aj’taient sue l’pouèye, lous animaux a abatte , y cherchaint la bounne viande dans les fermes dé c’neussance.

Lu d’Plumieux ou des environs, cherchait eune génisse. I fut i pâes cez Mathurine, eune veille maline, mais qu’avait tourjous déca fourni not’ brave marchand;

<< Dis ma, Mathurine ? tu n’arâes pâes par hôsard eune veille génisse à m’vende ?

-         Eune veille génisse, qu’o répondi en faisant travôiller son chouchot ?

-         Ian, j’en cherche ieune, et j’arâes bin fait affaire o ta si t’ias c’qui m’ va.

-         Bin, vère qué j’en ai eune, va t’en don vère dans l’fond d’l’étabe auprée du quélion !

I fut vâe, et r’vint un p’tit contrarié !

-         Ta g’nisse n’est qu’eune veille vache !

-         Mais, tu m’as d’mandé eune veille génisse ! avant d’ête eune vache o l’té tout comm’ eune génisse ?

-         Bin , ian, bin sur, mais cette cite est tout comme un p’tit veille !

-         Oh ! bin si o n’té plaie pâes t’as qua d’lo laisser !

-         Nân'ni, j’vâes quand même té la prende !

Lé lend’main, l’bouchié vint qri sa bête.  Au moment d’lâ faire monter dans son camion, la couêffe li fit eune démande :

<< Tu sais bin , j'aimons ardi l'qhoeur, jé sange qué tu n'l'gardrâs quand o s'ra tuée

-         Pâes d’problême, t’arâes l’tchieur !

V’là, eune sémaine, deues, traes s’maines, tourjous pâes d’qheur. Ah ! o fut l’trérouer !

<< tu m’avâes pourtant bin promis l’qhoeur dé ma vache, i n’vient pâes bin vite, tu n’cré pâes ?

-         Oh ! Ma pôve Mathurine ! lé qhoeur ? Mais ta vache o n’avait pâes !

-         O n’avait pâes ? bin , ella né m’surprend pâes ! jé n’l’o z’ai jamais veuie brêre son viaue !

        Fleur de blé noir

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité