Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
22 janvier 2013

la chasse au goubion

 

( déja paru  lé 29/12/2008)

Ça s'pôssait les joues derniers, les joues là iouc i guérouait à pierres fentes ! 

-        Qhic qu'est  qu'ella qué r'pondi Batisse? 

-         Tu n'sais point c'qué est ? 

-         Ça m'étonne dé ta, viens à t'sa et tu verraes, d'un temps d'même i vont v'ni tous seue, né té tracasse pâs j'vâes t'montrer. Tu viens ou qa ? 

-         Et, youc faut aller pour ella ? 

-         Lé meilleur endré pour faire eune bonne chasse est dans les hauts d'bel air à trébry. T'âs jusse à ava un grand sac à patates sue ton porte bagaège, j't'expliqu'rais s'est pâs dü !

Et v'la Batisse décidé à s'rende à Bel Air ! I fut conv'nu d'parti vers neuf heûre du sa. 

En pôssant, i faut bin dire qué l'Batisse , si n'est pâs l'diot du villège est quand même un grand nochu et pâs eune fâïs,  i n''songi à eune couillonade. 

A neuf heûre, comme dé bin entendu les v'la partis en vélo, vers Bel Air, dans l'fré et l'brouillard . 

En arrivant sue les hauts, Pol dit à Batisse : 

<< tiens si tu veue, mets ta là, est un pôssège, j'm'y mets des fâïs et j'en ai toujoue eune bonne pouchée ! Ergarde tu n'as qu'eune chose à faire, tu ouvert bin grand la goule dé ta pouche et i vont v'ni toue seue s'fourrer d'dans ! 

Batisse , fit tout s'qué dit Pol ! 

<< T'as l'air dé bin t'en ch'vi, j'vâes aller un p'tit pue lein, jé c'neuie eun aoute pôssège !>> 

Pol, né s'donni pâs la pouène dé trouver eun aoute pôssège , Y print son vélo et s'en r'tourni ! 

Batisse lu, conciensieus'ment tendait tourjou sa pouche. I avait fré es daïs, i commençait à senti les ouasiaux qui piqhieint, au bout d'un moment i n'les senti même pue.

 Et l'sacré Pol qu'i n'ouéillait pue, i l'applit deue ou treis fâs, rin , personne né répondait. 

I l'attendit cor un p'tit, i d'vait bin ête près d'onze heure à c'teure. 

I l'applit cor Pol, tourjoue pâs d'réponse. I n'en pouait pue, i r'gardi sa pouche et en bitant bin dicau fond, i n'trouvi rin.  

I pris sa pouche dé colère, la plillit et s'enr'tourni. 

En pôssant cez Pol, i n'peue pâs s'empouêcher d'toquer à sa porte ! 

<< Qhic qu' est là ? qu'dit Pol ! 

-         tu t'es bin foutu d'ma hein ? 

-         Ma ? foutu d'ta comment ? 

-         Tu m'as déposé là comme eune veille chaussette et tu t'en es r'vénu, t'es pâs près d'm'erprende ! Jé sé en rogne do taï , o ça j'ai eune onglée ! et tout l'la , pour rin du tout ; t'es pâs près dé m'erbéser ! 

-         Quand j'ai z 'eue fini d'rempli ma pouchée, j'té applé , tu n'as pâs répondu, ,j'ai creuie qu'tu n't'as pue là. 

-         Ah ! t'en avâs eune bonne pouchée ? j'voudras bin vâs lla, 

-         Bin ! j'avons tout mangé, i avait eune bonne fouée dans l'fouyer quand j'sé r'vénu , j'les ai mins sue l'greille, i l'teint vra bon, j'nous étons régalé ! 

-         Tu t'fout cor dé ma goule, j'voué bin ! 

-         Pâs du tout, comment qu't'as fait pour t'enr'véni ? 

-         Bien comme jé n'sentâe rin dans mon sac j'l'ai r'plié et r'mint sue l'porte bagaège

 

-         T'es cor pue diot qué j'créyâs, ma, j'ai d'abôrd lié la goule du sac et i sont toues resté d 'dans ! 

Batisse n'en cru pâs un mot ! il l'tait vantié diot, mais pas con au point d'crêre à tout lla  ! et n'est pâs d'main qui r'tourn'ra es gobions

 

 

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité