Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
3 novembre 2010

La toilette d'aout'faïs

   La touélette d’aout’faïs

 

                  

 

 

 

Bonsaïr !

foret_gif_008   foret_gif_008foret_gif_008           foret_gif_008     foret_gif_008

 

En visitant l’site à Alain, lu qui mets plein d’live d’école dé dans l’temps (http://lecoleautempsdesbattous.blogspot.com/2010/09/la-lecture-courante-et-le-francais-au.html) eun live dé lecture , m’a saouté es z’yeux .

 

 

 

Eune paège de lecture éyouc qu’il est qhession d’touélette à faire pour les garçaîlles avant d’aller à l’école. Ella m’a ram’ner bin d’z’années en arriêre, du temps ou j’avâes 6 ou 7 ans.

 

Dans l’temps là pas qhession dé s’laver à l’iaoue chaoude, j’dévions nous contenter d’iaoue frède, et côr fâllait pâs la gaspiller, pasqu’o n’tait pâs à la porte, i fâllait aller la qri lin à la fontaène, au milieu d’eune prée.

 

La s’maène , sé laver tait vite fait pasqué j’nous donnions jusse eun coup d’main d’touélette sue la goule , aprée ava déjéner, et tout habillée !

 

Fallait ava les mains propes pasqué nos maîtes faisaint la r’vue des mains, et si j’avions les mains sales, i fâllait aller les laver dans eun siot sous l’dégout.

 

Lé lundi, i fâllait s’déchaousser et enl’ver nos chaousses, pour vair si nos pieds avaint té laves! S’ils taint sales j’avions eun parchaè a faire signer, et surtout né pâs ertourner o les pieds tarés !

 

Dans la lecture , i caousent dé s’brosser les dents, j’n’en ai point c’neuie ardi dans not jiénesse qu’avaint eune brosse, jé n’eue ieune pour parti en pension et l’dentifrice tait eun p’tit savon rond  et rôse espécial pour les dents !

 

I n’caousent pas illé dé s’laver l’paï, i faout dire qué i n’tait pâs souvent lavé , eune ou deues faïs par an vantiée, et pour élla aoussi qui avait souvent des totos dans la tête à maintieun !

J’ermarque, qué lé pétit dé qhi qui caousent dans l’live, tait net prope ! i d’vait ête dé la ville c’ti là !!!

 

 

 

A la r’véirie ! Fleur de Blé Noir !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LACCB0_1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
A
et pour les petites bestioles dans la tête faut mettre de la Marie-Rose "C'est la mort parfumée des Poux !"<br /> http://lecoleautempsdesbattous.blogspot.com/2010/11/feuilles-de-coloriage-la-marie-rose.html
Répondre
A
Ver'pa, sûrment qu'il été d'la ville le gô-là, y a qu'à vére la salle de bains, o du carrelage dans l'bô du mur, et la grandeur.<br /> Il fallé encore y en avaïe iuene de salle de bains ! j'parie qu'v'en aviez pô !
Répondre
Publicité