Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
11 juin 2009

La fête Dieu

                                 

                                   La fête Dieu

Quand j’avions dans les cinq six ans, et qu’arrivait l’moment d’la fête Dieu, c’t’année est l’jeudi 11 Juin ! Mais élla, n’est pue d’mode !, j’allions s’mer des fleurs en procession durant la messe.

Tait eune belle cérémonie, les z’houmes et les couêffes avaint fait sue la route des dessins o d’la sciure dé bouée teintée dé toutes les couleûrs, et avaint mins des pétales dé fleurs pour faire pue biaoue. Cez nous i z’avaint des câdes pour né pâs mette n’importe comment lous décorâtions et surtout faire les biaoues dessins.

Quand la procession sortait ol dais, et Monsieur l'recteûr déssous, qui t'nait l'ostensoué dré d'vant sa fighure ercueillie !

ostensoir 

Il tait chanté,  des cantiques,  tout du long la sortie en procession ; Les enfants d’tchieur, taint o lou surplis blancs et i en avait un qui faisait la «  claque ».

Nous les pétits garçons ou filles , j’avions pendu à not cueuie o un biaoue ruban , eune corbeille décorée remplie d’ fleurs ; Quand lé gar’ faisait  la claque, j’avions à nous r’tourner vers lé dais, au deuziême coup d’claque , jé j’étions des fleurs dévers lé recteur , et au traeziême j’nous r’tournions et r’pernions la route, sans trop défaire les biaoutés qué j’avions à nos pieds.

Ac ‘toure, i n’y a pue dé fëte Dieu, ou à tout l’moins on la fête pue. J’arrions bin du ma à faire des dessins sue la route o toutes les vouèture qui pâssent !

                 drapeau_breton       Fleur_De_Bl__Noir

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité