Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
30 mai 2015

La fète des mères

La fête des mères !

b_f_maman

 

 

Dépée combin d’temps qué j’fêtons la fête des mêres ? J'ai ouit l'la à matign est d'pée que sé sue terre

 

Jé n'é la fêtions pas dans l'temps là ! Vantiée, qu’cez l’ monde des riches, ça s’faisait, mais nous jé n’lé faisions jamée !

 

Mais l’qhuré du villaège sé chargit bin d’nous faire lé faire. I l’avait d’z’idées net’ bonnes.

Lé joue d’fête des mêres i décidit d’périer les couêffes qu’étaint mêre à v’ni à la messe pour la journée là qu’été exeptionnelle !

A nous les garçâilles j’dévions v’nit o un botchiet d’fleurs.

Quand on dit l’la à not’ mêre , o n’cherchit pâs à comprend’, o savait bin qué l’recteûr aimait bin les nouviautés, et o nous fit à mon frêre et à ma châque not’ boqhet d’roses, dé veutes là qu’étaint sue not’ pétite cabane dans l’courti ;

 

Jé futes  à la messe o ielle et ma faïs, jé n’ nous d’mandions pâs trop c’qu’allait s’pâsser.

Juste avant l’élévâtion, i nous d’mandit à nous les garçâilles dé nous l’ver et d’aller embrasser nos mêres dans lou banc et d’lou souèter lou bonne fête ;

 

Eh ! Bin créyez maï si vous voulez, j’n’embrassions not’ mêre qu’au permier d’l’an, et là tout d’un coup , j’allions,  lâ z ‘embrasser comm’ ça d’vant tout l’monde. L’la n’tait pâs prévu dans not’ tête.

Quand j’apperchit d’maman, mon qhoeur sé mint à batte si fôrt qué j’éclatis en sanglots , j’bériâes bin haout ; Lé monde sé d’mandaint bin pourqua, n’y’euie qu’maman qu’en fit autant , et ielle jé sé sûre qu’o savait bin pourqua !

J'tons aisées à émotionner dans not' monde

 

fetemaman68xo

Publicité
Publicité
Commentaires
F
Moman va éte bénèze, vaout mieux tard qué jamée!<br /> Amicalement Fleur de Blé noir
Répondre
Q
La m'fait runger vot istouère. Moai qui n'ses pas très lichou, j'm'en va de sieute fère min à moman.
Répondre
F
Bon , eh bin v'la eune bonne chaose d'aprinse. I n'a pâs fait qu'du ma l'homme là!!!<br /> Bonne journée FDBN
Répondre
P
Qe ça haete ou pas, la féte dez meres ét une invencion de Petain du temp de la gherre.<br /> Il ét restae deuz chozes de la gherre 39-45, une boune e une movaeze.<br /> La bone, ét la féte dez meres.<br /> La movaeze ét la separticion de la Bertaegne.<br /> Bon, c'ét pas tout maez demaen matin, faot qe j'aprette ma boqhelley…
Répondre
Publicité