Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
29 mai 2009

knock et l'tambour dé Ville (traduction )

mes_20bonjour_20POULE    Knock et l’tambour dé ville !

( Lé docteûr Knock à d’mandé au tambour dé ville , dé li faire les bannies pour sa pub. Mais c’ti ci est un p’tit malade et voudrait bin qué l’méd’cin l’consulte avant dé l’faire !)

Le tambour : Jé n’pourrai point ervéni aprée, ou bin jé s’ré en r’tard !  ça n’s’rait ti pâs un effet dé vot’bonté dé m’consulter ac’toure ?

Knock :      Heu ! Vère mais j’allons nous dépéïcher, ,j’ai déjà un rendez vous o         Mônsieur Bernard,lé maîte d’école, et o l’pharmacien Mousqhiet ; I faout tout comm’ qué j’les r’cé avant qu’les aoutes n’arrivent. Dé ca don qu’vous souffrez ?

Lé tambour : Quand j’ai fini d’mangeu, jé sens comme eune espèce dé                 démangeaison illé. Çà m’chatouille ou pue tôt çà gratouille !

Knock :     ça vous chatouille ou bin çà vous gratouille ?

Lé tambour : ça m’gratouille, mais…….. çà m’chatouille bin un p’tit aoussi !

Knock :  Dites ma exactément éyouc qu’çà vous fait ma !

Lé tambour : Par illé !

Knock : Par illé éyou, par illé ?

Lé tambour : Là, justénément ent’ les deues !

Knock : Illé , ent’les deues ? ça , n’s’rait i pâs pue tot un p’tit pue à gaouche, là

             éyouc qué j’mets mon daï ?

Lé tambour :  Vère !

Knock :  Ella vous fait i ma quand peusse o mon daï ?

Lé tambour : Vère !

Knock : Ella , vous fait ma, quand peusse o mon daï ??

Lé tambour : Ian, élla m’fait ardi ma !

Knock : Ah ! Ah !Ella vous gratouille ti pue quand vez mangé d’la tête dé viaoue à la vinaigrette ?

Lé tambour : Bin ! j’n’en mange jamée !Mais i sembèle qué si j’en mangeâes, pour sûr , élla m’gratouill’rait côr pue !

Knock :  Ah ! Ah ! v’la qu’est important : qheule âge qué v’ez ?

Lé tambour : Cinquant’iun, bintôt cinquant’ deues !

Knock : Pue prée d’cinquant’iun ou d’cinquant’deues ?

Lé tambour : Cinquant’deues fin Novemb’

Knock :  Mon amin’, faites vot’ boulot ané comme d’habitude. Couchez vous  At’ sa,  d’bonne houre et d’main mating, restez au lé. J’vienrais vous  vaire ! Pour vous j’vous f’rais cado d’ mes visites. Surtout i n’faout l’dire à personne, élla est pour vous faire plaisi !

Lé tambour : V’ètes trop bon Docteûr. Mais élla est i grav’ c’qué j’ai ?

Knock :  Pâs côr dé trop ! I l’est quand même temps dé s’souègner. Vous feumez ti ?

Lé tambour :  Nenni, jé chique !

Knock : compl’t’ment  interdit d’ chiquer, Aimoues bin l’vin ?

Lé tambour : J’en boué un p’tit !

Knock : Pue eune goutte dé vin ! V’ètes marié ?

Lé tambour : Ian Docteûr !

Knock : Pue l’dré d’abiter à l’la ! Hein ?

Lé tambour : J’peux ti manger ?

Knock : Ané, comm’ vous travâillez, beuvez un p’tit d’potaège ? démain, jé s’rons obliger d’faire un p’tit d’diète. Ac’toure , contentez vous dé c’qué j'vous ai dit !

Lé tambour : J’vâes m’queuicher ?

Knock : Sûr’tout pâs ! Est pâs nécessaire , faites vot’ boulot comm’ si d’rin n’tait, et attendez trantchillement jusqu'at sa !

                                     aTambour

Knock l’ erconduit dica la porte !

                                    bon_we

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité