Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
13 avril 2009

L'égnet Pascal

bienvenue             

                                                   L’égnet d’Pâques !agneau

Est d’mode dé manger d’légnet à Pâques !

Jé futes hiêr au restau, j’n’en magites point, mais j’allons  nous rattraper ané !

I faout dire qué j’en mangi pour la permiêre fas à 27 ans .

J’étions en Normandie es noces à mon biaoue-frêre, et du côté là, i z’en mangeaint ardi !

Comme jé m’trouvâes enceinte dé mon traesiême garçâille, i n’fallait pâs grand chaouse pour mé faire dégobiller. Rin qué dé l’senti, j’en avâes d’étchioeur’ment. J’en gouti un p’tit , pasqu’aller es noces sans manger, n’est pâs dans mes habitudes, vu qué j’sé tout comm’ un p’tit gourmande , mais i n’resti pâs longtemps dans l’paco !

Lé lend’main mating , j’faisions un p’tit tour dans l’bourg, n’était qu’odeûr dé mouton à toutes les portes. I faout dire qu’en Normandie i z’ont les prés salés et est souvent lé r’pas du Dinmanche, jé cré qué j’m’en dégoutis pour bin d’z’années. Astoure j’l’aime bin, et j’en mangeons tchiocs faïs !

Quand j’étions jiène dans not’métârie , j’élévions des égniaoues , , j’en faisions faire à not’ berbis, mais i n’tait pâs tchiession d’en manger, nanni, les égnaoues taint vendu au bouchier du pouèye d’à côté, et quand j’démandions à not’mêre tchiic i l’tait fait des p’tites bêtes là, on nous répondait :<<I paraît qu’i en a qui mange élla !>>

Not berbis était jusse pour ava la laine, élla n’tait tout comm’ pâs trisse dé n’pâs sava qua manger et ava des agniaoues dans l’étabe !

breb_et_agn           Fleur_De_Bl__Noir

Bon Lundi d’Pâques                         

Publicité
Publicité
Commentaires
F
Vez bin raison, les biqtions, bréent comm' des qéniaoues, j'en avons tuer dans l'temps, et j'faisions parti nos garçâilles, pourtant élla est vra bon dans la goule.<br /> <br /> Merci d'ava fais les commentaires en gallo, ça m'conforte dans mes écrits <br /> Amicalement FDBN
Répondre
Q
Tant qa moai, je n'ses pas prêt d'en roucher d'l'égnet ou du biqhons.C'est trop boudet et j'on oui dire qu'la bré comme des ptits qeniaos quand on les tosse.
Répondre
Publicité