Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Et si on caousait Gallo
Publicité
Et si on caousait Gallo
Archives
Derniers commentaires
Et si on caousait Gallo
9 février 2013

Rêve de la St Valentin !

 

Déjà paru en 2009

 

J'ai écrit eune pétite histouère. Jé vous s'ouète à toues eune bonne St Valentin!

 

arri_re_planarri_re_planarri_re_planarri_re_plan

 

                            Rêve de  la St Valentin !

 

                                  sxkj5f8x

 

En Décembe dé l’année derniêre,Pïêrre et Gaby invititent toute lou cotrie pour lous noces dé Diamant. Dame ian, i faout l’faire tout comme, soixante années  à vive ensembe dans l’même hôté.

Pourtant lou coupe en avait veuie des vertes et des pâs meûres, i z’avaint travâillé dur pour él’ver lous trées éfants et lou faire ava des biaues métiers. Y a bin longtemps asteure, qué les garçâilles ne lous coutaint pue rin. Est ieux asteure qu’arraint prins lou r’traite .

 

Bref, i z’ avaint fait d’z’éliges. Pierre avait té responsab’ dans  eune grosse bouête, l’ghéson chéyait tous les mées, et p’tit à p’tit i s’taint fait eune belle guénochée. Gaby ielle, n’avait jamais travâillé , mais ol avait z’euie soin, dé n’pâs gaspillé la paie dé son homme . Ol’ tait vra astucieuse, o enterténait les drâes à ses garçâilles, savait bin prende eune aighuille quand i fallait vidéler ou dabonner les brées à tout son p’tit mond’. Dans la qhuisine aoussi o s’donnait du ma à qhêre du mieux qu’o pouait les bâs morciaues qu’ol aj’tai pour pâs chiêr, tout l’la tait vra bon quand ça avait mijoté des heures sue l’coin d’la qhuisiniêre à bouée. Eh ! bin au bout d’tant d’temps, i z’avaint côr bon œil en tête, on n’lou z’arait jamais donné l’âge qui z’avaint !

 

Est pour élla qué i avaint invité,  pour lous noces dé diamant, a peu prée, quatervingt personne dé lou cotrie, dans un restaurant fameue.

 

Comme est la mode asteure, lé monde mette des chèques dans des env’loppes et l’cadeau est au chouée du monde qu’invite.

 

Gaby et Pierre déciditent dé parti a St Amour dans l’jura, pour la St Valentin. I louitent «  Au paradis d’Marie », un biaue gîte dé charme  ,  éyouc les chambes taint toutes pue belles les z'eunes  qué l’z’aoutes. Marie , lou donnit la chambe romantique !

 

u1qtvs0r

 

Ol tait don bin belle ! son lé à ridiaues ( à baldaqhun qui z’appellent élla) et dans lou salle dé bain, eune si belle baignouêre, qu’était presqu’eune piscine( un jacousi qui disent) :<< Oh ! dis don Pierre si j’avions té pue  jiènes  élla m’arait bin pleuie à ma un «  jacousi » !

 

I pâssitent, eune semaine à s’prom’ner main dans la main dans St Amour, à visiter les châtiaues, i fitent même un p’tit tour par les caves, en goutissant es p’tit vin du pouèye qué les cavisses proposaint. 4mgurizt

 

Gaby, ielle sé trouvait bin aise, dans son p’tit nid bin doue, o n’ pouait tout comme pâs d’ s’empêcher d’faire un p’tit d’ménaège, tourjoue au p’tit soin d’son homme , i faisaint qué l’monde qui quérouésaint les admiraint !

Lé 14 Février, Pierre dit : << tchic tu song’rais si j’allions manger dans un restaurant at’sa ?

-         En v’là eune bonne idée ! éyouc j’allons aller ?

I d’manditent à Marie qui lou r’commandit l’meilleur restaurant d’la  ville.

<

-         Pi qu’est pour vous, j’nous f’rons plaisi en allant vous cri qu’dit Marie !>>

V’la tout comme du brave monde qué songitent nos amouroux.

 

I fûtent à pied au restaurant, lé servoue lou donnit la meilleur tabe do eune vue sue les coteaues, ieux qui v’naint d’cez nous,  éyouc qué n’y avait qu’des pommiers !!!!!

I n’chouèsitent qué  des bonnes chôses, et tout lou parut eune vraïe merveille.

Durant l’erpâs,Pierre pris les mains d’sa Gaby, li fit plein d’mignons d’sue

:

<< Té rappelles tu ma Gaby, la nétée d’nos noces ? dans l’temps là, j’n’avions pâs eune si belle chambe !

-         Nenni, don, j’avions jusse un fâillit lé d’coin, té rappelles tu ta, dé ma ch’minse dé nétée ?

-         Vère bin sûr , ta mêre avait voulu qu’tu li mets un filet au bâs parsqu’i fallait qu’ not’ permiêre nétée arait té consacrée à la bonne vierge !

( tous deues riaint dans lou barbe en r’songeant à l’la)

-         Oh ! ma boudette ! qheues souv’nirs tout comme !

 

Pi en ergardant eune nouvelle fâs les daïs a sa couêffe, Pierre vit qué si ol avait minse la belle bague dé diamants qu’i li avait offert lé mée dernier, ol avait tourjou son alliance dé 60 ans !

<< Tout comme pourqua qu’ta mins l’alliance là, ça fait bin moche a côté d’ta neuve !

-         Bin, jé n’voudrâes pâs dire , mais est tout comme veute là la vraïe, non ?, et pis c’est vra ol est un p’tit usée, mais jé n’là chang’râes pour rin au monde !

-         Jé n’dis pâes comme ta, ma ! . Ma boudette né rest’râ pâs sans eune belle alliance . Dès d’main , j’irons vâe l’bijoutier, jé veuie qué t’ien arâes eune toute nouvelle !

-         Bin sûr qué j’arâes du plaisi a porter un biaue bijou d’pue, mais à qua qu’ça va nous servi,

-         A nous servi ? mais pour qhi don qu’avons fait d’z’éliges ? est tout comme pour nous don ?

-         Ah ! t’iâs raison mon boudet, j’veuie bin alours !

 

                  

 

A 22 heures et d’mi, L’homme à Marie vint les cri o lou vouèture, i commençaint à ête lâssés. I dormitent comme des anges, après ava fait d’si biaues projets !

Dans la r’ciée du lend’main, i partitent , main dans la main, cez l’bijoutier.x8zaj1hb

Dévant tout l’chouée d’bagues, qué lou sortit l’brave homme, Gaby avait les yeux écarqhillés, rin qu’du biaue !. Ol en essayit plusieûr, mais Pierre ne voulit pâs qu’ol arait prins eune ordinaire, o chouésit ieune qu’avait plein d’brillants d’sue. O n’peuie pas s’empêcher d’pôser sue la joe à son homme un gros coti pour l’ermercier dé tant d’gentillesses. Et lu, li murmurit a son oreille :

< Rin qué pour ton bonheûr!

-         A ta aoussi mon Pierre !>>

                                                   

 

Mais l’sam’di fallit bin  r’ parti. Tous deues fitent lou valises, lé tchioeur groe.

Jé cré qui s’raint bin resté eune aoute sémaène ;

 

En les r’gardant parti du gîte Marie et son homme sé pritent par la main :

<< Dis ma Marie ? comment qué j’srons nous à lous âges ?>>

rsxgwxl8

                                 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité